Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Forum data downloaden in files?? NIet mogelijk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260074)

dewanand 13 juli 2021 15:43

Forum data downloaden in files?? NIet mogelijk.

vraagje moderators:
OP facebook en twitter kon ik mijn posting data makkelijk Downloaden in keurige files per tijdsperiode, incl communicatie data,

maar hier kan dit niet. Ik heb alle posting data van mijzelf nu nodig ivm autobiografie nu ik oud ben en ongeneeslijk ziek. Hebben jullie geen opties om mijn posting data handmatig te verzamelen in een bestand en naar mij toe te mailen in htm of doc bestanden??

pb mij indien jullie mij zo willen helpen, want handmatig mijn posting data sedert 2010 downloaden zou mij 2 weken tijd kosten. Zoekfunctie hier heeft automatische blokkades.

stab 14 juli 2021 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9726652)
vraagje moderators:
OP facebook en twitter kon ik mijn posting data makkelijk Downloaden in keurige files per tijdsperiode, incl communicatie data,

maar hier kan dit niet. Ik heb alle posting data van mijzelf nu nodig ivm autobiografie nu ik oud ben en ongeneeslijk ziek. Hebben jullie geen opties om mijn posting data handmatig te verzamelen in een bestand en naar mij toe te mailen in htm of doc bestanden??

pb mij indien jullie mij zo willen helpen, want handmatig mijn posting data sedert 2010 downloaden zou mij 2 weken tijd kosten. Zoekfunctie hier heeft automatische blokkades.

Suggestie : wacht tot ge dood zijt , en dan kan iemand anders uwen autobiografie schrijven.
Dat gaat u veel moeite besparen, zenne.

dewanand 16 juli 2021 00:10

16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9727152)
Suggestie : wacht tot ge dood zijt , en dan kan iemand anders uwen autobiografie schrijven.
Dat gaat u veel moeite besparen, zenne.

haha mijn enige erfgenaam nu is mijn Katten zoontje, Wieroe en hij kan helaas niet schrijven en lezen. Hij heeft een zielige evolutionaire achterstand, en wil vaak ook zelfmoord plegen erom.

haha hahah
ik heb schoon nu al 12.000 pagina's aan data download teksten van al mijn facebook accounts sedert 2012 en alles hoort tot mijn eigen biografische DATA. en rest natuurlijk he ook.

Wie ben jij sTAB?? ben jij een hogere, lange, grootgeschapen, superieure Blanke halfgod?? Heb jij je eigen nagedachtenis al geregeld?? Schenk je vermogen en bezittingen aan de uitstervende ORang oetangs.

kojak 16 juli 2021 01:38

Citaat:

vraagje moderators:

Al eens een mailtje naar Maarten gestuurd ?
Hij is dé man die je hier al dan niet verder mee kan helpen.

patrickve 16 juli 2021 06:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9728688)
Al eens een mailtje naar Maarten gestuurd ?
Hij is dé man die je hier al dan niet verder mee kan helpen.

Waarschijnlijk kan je het ook doen met een slimme manier om wget te gebruiken.

https://www.thegeekstuff.com/2009/09...some-examples/

Zou moeten uitzoeken hoe precies.

Vlad 16 juli 2021 07:43

Citaat:

vraagje moderators:

https://forum.politics.be/search.php?searchid=526621

En dan een voor een copy/pasten. Zo'n repetitieve manuele taak kan uw psyche ten goede komen en twee weken zal je het nog wel uithouden. ;-)

cookie monster 17 juli 2021 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9728808)

Die link doet helaas niet wat die zou moeten doen !! :?

Visjnu 29 juli 2021 14:33

1 Bijlage(n)
Heb een scriptje in elkaar gehacked dat een HTML file maakt zoals in de screenshot hieronder. Zou dit van nut zijn? Dan run ik het wel even over je volledige postcount.

dewanand 2 oktober 2021 21:32

Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu (Bericht 9738858)
Heb een scriptje in elkaar gehacked dat een HTML file maakt zoals in de screenshot hieronder. Zou dit van nut zijn? Dan run ik het wel even over je volledige postcount.

ja zeker, als je alle postings en topics van mij kan verzamelen in html files en naar mij kan mailen dan help je mij ontzettend. met datum en topic. Ik ga een deel toch verkopen om rijk te worden en dan doneer ik zeker aan dit forum.

Het Oosten 4 oktober 2021 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9785810)
ja zeker, als je alle postings en topics van mij kan verzamelen in html files en naar mij kan mailen dan help je mij ontzettend. met datum en topic. Ik ga een deel toch verkopen om rijk te worden en dan doneer ik zeker aan dit forum.

Off topic.

Citaat:

Welcome at the Critical Podium Dewanand.
The only Hindu Fundamentalistic website on Earth
Eerbetoon aan Govinda en Gopala, ofte Vishnu.

https://www.youtube.com/watch?v=hPF4xm67hhs

Icoon Jagjit Singh zingt het vol diepe devotie.

Rudy 5 oktober 2021 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9785810)

Als dit zo belangrijk is dan zou ik de vraag eens rechtstreeks aan de moderatie stellen.
Misschien hebben ze een elegante manier om je onderwerpen in een bestand te verzamelen.
Uiteindelijk is uw vraag het gevolg van uw persoonlijke belangen.

De schoofzak 5 oktober 2021 17:23

Citaat:

vraagje moderators:

En hoe doe jij dat op facebook?

Rudy 5 oktober 2021 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9787552)

Het is al een tijd geleden, maar ik heb destijds al mijn gegevens gedownload vooraleer mijn account af te sluiten.
De procedure ontsnapt mij. Mits wat opzoekwerk moet dat te vinden zijn.

dewanand 17 oktober 2021 23:42

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9787552)

gewoon instellingen menu klikken op facebook en even zoeken, kijken in menu,
voeg mij anders toe op facebook: waldo wieroe phagalwa.

mijn facebook data van alle vorige accounts is al in backup, ruim 13.000 pagina's en ik ga alles toch verkopen, deal vandaag gemaakt met zakenman die wil investeren v 2022.

de data hier op politics van mij moet ik handmatig zoeken en opslaan voor verkoop. Is toch mijn intellectueel eigendom nu, ook na mijn dood en ik ben al ongeneeslijk ziek dus mijn doodsklok hoor ik al elke dag. vaak wil ik nu zelfmoord plegen, Wieroe helpt mij dan. Men moet echt zelfmoordpillen vrij verkopen overal, ook in grote dag en nacht automaten buiten op straat voor hoge nood. Nederland is toch overbevolkt en corona ging niet hard genoeg. de 70 miljoen doden van Bill Gates zijn nog lang niet gehaald.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be