![]() |
‘Jezus Christus, Paul Verhoeven!’: pikante kloosterseks met lesbische nonnen
dus die nonnen deden aan lesbische seks omdat de pastoors toch allemaal homofielen en pedofielen waren hahha haha mooie geloofs bende is dit ok, god zal hen vervloeken.
--------------------------- ‘Jezus Christus, Paul Verhoeven!’: pikante kloosterseks met lesbische nonnen zorgt voor reuring in Cannes ‘Un parfum de scandale ?* Cannes’, profeteerde de Franse nieuwszender BFM alvast, voorafgaand aan de wereldpremière van Benedetta van Paul Verhoeven. En zo geschiedde. Bor Beekman10 juli 2021, 19:56 De Gouden Palm-competitie in Cannes is niet compleet zonder ten minste één schandaalfilm met felle voor- en tegenstanders, liefst geregisseerd door een rasprovocateur. En Paul Verhoevens ironisch religieuze, gewelddadige en seksuele drama over de non Benedetta Carlini, die in de 17de eeuw door de kerkleiding werd berecht, voldoet in die behoefte. ‘Jezus Christus, Paul Verhoeven!’, kopt het Amerikaanse filmblad Variety. ‘Lesbische nonnen en pikante kloosterseks maken Benedetta hét gespreksonderwerp van Cannes.’ Ook een attribuut uit de film, het door een van de nonnen tot dildo gesneden houten Mariabeeldje, maakte meteen online furore. Hopelijk straks te koop als merchandise, grapt een Engelse filmcriticus. In de middag voor het premièrecircus losbarst maakt Verhoeven, die volgende week 83 wordt, wat tijd vrij voor de Nederlandse pers, in een hotel aan de Croisette. Hoopt hij zelf dat de film iets van een schandaal veroorzaakt? https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...c81da921091053 ----------------------------- |
Seks en celibataire religieuzen: dat is toch al lang geen kwestie meer.
Met een paar andere godsdiensten, daar zijn nog wat problemen mee die eens in het licht gesteld mogen worden. |
Nonnensex is een een subgenre van de erotische films. Verhoeven wil nog eens tegen de schenen stampen.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan dat wel begrijpen dat fundamenteel gelovigen finaal celibaat gaan leven om van al die miserie af te zijn . :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een aantal verwarde mannen, te wijten aan onduidelijke opvoeding en cultuur destijds, traden in kloosters of clerus omdat ze homo waren; Anderen traden dan weer uit, omdat ze naar de huwelijkse miserie snakten ... |
Citaat:
|
Die man heeft een carrière gemaakt van films die draaien om het schokeffect. Zijn film Spetters was ook getimed voordat hij Nederland verliet voor Hollywood. ;) Ajuus en de kost!
|
Citaat:
|
Deze film spreekt me eigenlijk niet zo aan, om eerlijk te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom: hij werd er niet in gesteund en dat zal ook wel met het geld te maken hebben gehad. Maar dat die film over die non dan wel kan, dat lijkt mij nogal tegenstrijdig te zijn. Of waarschijnlijk omdat het hier het katholieke geloof betreft. |
Citaat:
Oh Babylon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Ierland tot de jaren '90 of in Polen nu zou deze film nog wel wat controverse veroorzaken, denk ik.
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=gzlHucbD76U Ook een (betrekkelijke) mooie uitvoering live. Maar niets evenaart het origineel. https://www.youtube.com/watch?v=pUTlOdLY-LM |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be