![]() |
Nog geen 35 procent is gevaccineerd in Molenbeek
Citaat:
Speelt Catherine Moureaux voor Pontius Pilatus en wast ze haar handen in onschuld? Wie bedoelt ze met "de tegenstanders op de sociale media die vijandig staan tegenover het vaccin"? Durft ze wel "A" zeggen maar geen "B"? Waarom niet? |
De "delta-variant-virus" heeft populaties nodig om eens ferm doorheen te razen en vervolgens ongemuteerd verdwijnen.....
Moet er anders nog iemand voor iets in Molenbeek zijn? nee he? :thumbsup: |
Er zijn misschien "sandboxen" nodig om virusvarianten in te laten uitwoekeren nu blijkbaar "de jongeren" dat niet zullen MOGEN zijn.
Wel,Molenbeek is kandidaat... Ik stel ook voor meteen al onze persexperten van het laatste jaar en het ganse Federale parlement naar daar te muteren.Hun expertise is dringend gewenst en hun verdere irrelevantie al lang vastgesteld. |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn het niet eerder "de tegenstanders in een oud boek die vijandig staan tegenover het vaccin ?". Dat gezegd, 35% is OK, als het de 35% oudsten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral veel meer katholieken he ;-) |
Citaat:
|
Nu wil ik naar Molenbeek, zijn daar leuke terrasjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar vooroordelen zijn natuurlijk maar dat. Weten we het echt? Bestaat er onderzoek dat dit vooroordeel bevestigt? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En heel wat die een uitnodiging zelfs niet kunnen lezen. Die vliegt met de reclamefolders in de papierbak. |
Citaat:
Ik weet dat men in Israël ook problemen had met het vaccineren van de religioten daar. Het waren daar natuurlijk wel andere religioten. |
Citaat:
Lang leve de multiculturele 'samen'leving. |
Citaat:
Armoede in stand houden levert stemmen op. |
Citaat:
Een echte burgermoeder. |
Citaat:
Je bepekt uw verslaggevers en bant mainstream media uit uw bestaan: et voila ge ziet de schaduwen niet meer in de grot van Plato maar kunt u naar het licht oriënteren. Lang leve de segregatie. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be