![]() |
Pingdemic
Dat is de leuke naam die de Britten geven aan de chaos die de Britse "Covid-waarschuwingsapp" aan het veroorzaken is,net nu ook aldaar de economie weer aan het aantrekken is.
De vaccinatiecampagne in het VK,ondanks een schitterend en voortvarend begin is aan het afvlakken.In vele gebieden zal ze hoogstens enkele tientallen procenten van de bevolking bereikt hebben. Die "contact tracing" app is wel zeer algemeen geinstalleerd op phoontjes,en zoals nogal wat Britten ondervonden hebben kun je je maar beter aan de zelfisolatiebevelen ervan houden na een gedetecteerd risicocontact want de flikken KOMEN kijken... Met als gevolg dat diensten als vuilophaaldiensten,verpleegafdelingen en nu ook meer en meer andere sectoren hulpeloos moeten zien dat hun werknemers beginnen in "zelfisolatie" te gaan wegens een BEVEL op hun app....Chaos sijpelt binnen in de fabrieken. :thumbsup: Boris! Way to Go! |
Euh, wat voor een rare app is dat dan ? Is die op naam misschien ?
Ik geloof daar eerlijk gezegd niks van dat je daar "last" van kan hebben: je schakelt die dan toch uit ? Volgens mij is dat een smoes om niet moeten gaan te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maw, die app is anoniem en louter informatief. Er is eigenlijk geen enkele manier voor de overheid om te weten wie je bent, tenzij je daar expliciet zelf melding van maakt. Ik heb die app lopen, maar heb die bluetooth allang afgezet, omdat ik niet geinteresseerd ben in het melden of het krijgen van meldingen. Dat was NIET het geval een 6 maanden geleden, toen mij dat WEL interesseerde. Ik gebruik die app vooral omdat ik daar dus mijn vaccinatie bewijs op staan heb (dat ik zo min mogelijk wil gebruiken, maar met de huidige dictatoriale regels kan het zijn dat ik in een situatie kom waar ik er niet onderuit kan). |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"we laten het waaien, maar we vragen U van U te isoleren als het waait" :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo te lezen functioneert de app op dezelfde manier als de app die wij kennen. Blijkbaar wordt die app nogal veel gebruikt door de Britten en is er een probleem ontstaan door het aanzienlijk aantal meldingen. Ergens las ik dat er wordt overwogen om de "gevoeligheid" van de app wat aan te passen. Ik "vermoed" dat de app zeer snel melding maakt in plaats van pas na een contact van pakweg 20 minuten. Volgens een krant zou het signaal zelfs door een muur kunnen worden opgevangen. Ra ra over welke krant gaat het ? Geloofwaardig is wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn ze echt zo ineens van de pot gerukt of is er iets dat ze ons niet willen vertellen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n 'test and trace' app is belachelijk
Ofwel werkt het niet en is het nutteloos Ofwel werkt het wel en is het onwerkbaar |
Citaat:
Het zou zijn nut kunnen hebben bij kleine broeihaarden als iedereen het gebruikt. Misschien. Maar bij een veralgemeende epidemie is dat pure zottigheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be