![]() |
bevolking slaat door
https://www.hln.be/binnenland/twee-d...zoek~ac4b9809/
Maatregelen moeten verstrengen, iedereen moet ingespoten worden, overal coronapasjes : de Vlaming wil het allemaal want de Vlaming is dikwijls een fascist. |
Inderdaad, ze zijn zot geworden. En wij maar denken dat het de overheid was. Dit is een beetje zoals wakker worden en merken dat ongeveer iedereen een zombie is geworden...
Er is dus in het volk een enorme meerderheid die vraagt naar Chinese dictatuur. Hier in Frankrijk is het eerder: kotsbeu die maatregelen, dus als vaccinatie dat kan voorkomen, vaccinatie dan maar. |
lantaarnpalen bijplanten
|
Citaat:
Ik had mijn grens op 5% gezet. |
Citaat:
|
Als je dat artikel leest, dan is de hersenspoeling in Vlaanderen wel nogal sterk doorgedreven:
Citaat:
Aan de andere kant, dat maar 63% door heeft dat er hier uiteraard een verse golf komt (en er nog vele golven gaan komen in de komende decennia) lijkt mij ook wel straffe koffie :-) |
Citaat:
|
?
Dat verhaal van die reddingsboten op de Titanic? Vrouwen en kinderen eerst. Mannen, rituele zelfmoord. De soort moet verder.... Dus als er ééntje in het water springt moeten we dat allemaal doen? |
Het "cliché" dat zwarten elkaar vermoorden voor 10 euro bij wijze van uitdrukking....
Bij die reddingsboten zou een zwarte populatie eerst de vrouwen wat slaag geven en dan plunderen.... Rituele zelfmoord. De "soort". Ja, dat is iets hoger dan jezelf. |
Citaat:
|
Mensen zijn dom, zijn dom gemaakt of zijn inherent fascistisch. Triestige boel in alle geval.
Totale ontgoocheling langs mijn kant in "de gemiddelde medeburger", en nog meer in de media die heel dit boeltje op een waanzinnige manier hebben opgefokt. |
Belachelijk veel mensen willen pas geen maatregelen meer als iedereen van baby tot bejaarde is ingespoten, al of niet verplicht. Beseffen die eigenlijk wel wat ze zeggen?
|
Geachte heren
Laat u niet leiden door zulke onbetrouwbare berichtgeving. De betreffende peiling werd hoogstwaarschijnlijk door een gelijkgezinde onderneming op touw gezet die bovendien ook belangen heeft om deze nepkroontoestand te laten uitrekken. Zoals de narren Van Ranst en Vandenbroucke ook zeer grote geldelijke belangen hebben bij de omvangrijke inspuiting der bevolking en afgelegde wattenstaafonderzoeken. De antwoordgevers zullen in de meeste gevallen bevriend zijn of meestal een welbepaalde (uiterst linkse) beleidsvoorkeur hebben. Besluit: Deze peiling is waardeloos. De nepkroontoestand is opgezet spel. Hoogachtend |
Citaat:
Je gaat dus ruimschoots toekomen met die 5%. |
Citaat:
Bepaalde Westerse landen hebben al toegewezen kampen voor quarantaine, segregatie volgens vaccin-geloof, nu ook verplichte vaccinatie en binnenkort heropvoedingskampen voor de mensen die niet inzien dat dit allemaal nodig is voor hun eigen veiligheid. :roll: Het is lastig om dit allemaal anders te benoemen dan fascisme. |
Citaat:
En er zijn twee uitkomsten: oftewel werkt dat uiteindelijk. Ik geloof dat niet, maar ik ben ook niet zeker dat het niet zou werken, om de besmettingen uiteindelijk voor lange tijd laag te houden. Oftewel werkt dat niet. En dan is het een totale ramp, en dan staan ze daar. Het probleem met de huidige situatie is dat er nu een gemakkelijk "joden" argument is: het is de schuld van alle niet gevaccineerden dat het toverplan niet werkt. Merk op dat het tover plan nergens nodig voor is. Maar het laat toe aan de virologen om te zeggen "we hebben gewonnen tegen de besmettingen, er zijn er geen meer". En aangezien het volk nu schrik heeft van besmettingen, en niet van zwaar ziek zijn, ga je daar alles mee kunnen doen. Johnson heeft gelijk: hij gaat zijn volk leren van besmettingen te aanvaarden. Maar hier doet men het in zijn broek, en gaat men weer vanalles kapot maken om die zinloze strijd tegen besmettingen blijven te voeren. Dus ALS door iedereen te vaccineren dat zotte doel kan gehaald worden, dan: 1) zijn er geen "joden" meer die we kunnen beschuldigen 2) is er geen reden tot wat dan ook van gemaatregel meer De prijs die we moeten betalen is dat die zotten "hun slag thuis gehaald zouden hebben" maar ma foi, oftewel hadden ze *uiteindelijk* gelijk, oftewel gaat hun glorie niet lang duren, en komt het dubbel en dik terug in hun bakkes. Maar tenminste stopt men dan met de rest van de maatschappij verder kapot te maken. En als door iedereen te vaccineren, het toch niet lukt, dan staan ze ongelofelijk hard voor schut. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be