![]() |
Zelfs insecten krijgen andere namen ...
Kan het nog gekker????
VS: “zigeunervlinder” en “zigeunermier” moeten een andere naam krijgen BRON en .... This Moth’s Name Is a Slur. Scientists Won’t Use It Anymore. Op de lange duur ga je u echt nog afvragen: "wat mag ik eigenlijk nog wel zeggen want de laatste tijden?" 8O ![]() p.s. In een ver verleden hoorde ik tijdens het uitgaan eens iemand zeggen: "Momentje gasten, ik gon de pot is ff in den bruinen eik zetten" Zal ook niet meer mogen nu denk ik???? |
en de mestkevers maar stront sorteren...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kapsel van de 'poedelkop' zoals men haar noemt (El Kaouakibi) is meer in de mode tegenwoordig als je TV-series en reclameboodschappen ziet . :| Je kan er echt niet meer naast kijken. :roll: |
Nu ik lees dat de term "zwartrijden" ook al taboe wordt (geen grap), moet een erg groot deel van ons vocabularium aangepast worden:
-zwartwerk -zwart geld -een zwarte dag -... Kunnen we misschien ook kijken om een paar plaatsnamen aan te passen, wat met Zwartberg, het Zwarte Woud enz...? |
Citaat:
|
Fuck wokeness , meer valt er eigenlijk niet aan toe te voegen !!!!
Wokietokies zijn zelf zwaar gestoorde individuen !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
De gemuilkorfde , die's boenk erop !! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om maar te zwijgen over de Chinese pandabeer ????, de inwoners schamen zich dood voor de buitenlandse naïevelingen die die nicknaam gebruiken.
|
Een geluk dat we die nationalistische Vlaamse Gaai nu gewoon Gaai noemen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be