![]() |
Is koning Filip dementerend ?
Wat me opviel tijdens de watersnood de voorbije week was dat de koning nood had aan een briefje om in zijn eigen taal enkele zinnen uit het hart uit te spreken. Het contrast met de Vlaamse hulpverleners die totaal aangedaan hun wedervaren in het Frans deden, met de waarnemend burgemeester van Luik die de Vlaamse pers in het Nederlands te woord stond, met alle slachtoffers, politici en vrijwilligers die vrij onverhoeds voor de camera kwamen te staan was enorm.
Heeft onze koning gewoon een onvoorstelbaar laag IQ, lijdt hij aan een ver gevorderde vorm van dementie of wordt hij zo hard gestuurd en hebben die stuurlui echt zo weinig vertrouwen in hem dat hij nog altijd niet in staat is dat te doen waarvoor hij al decennia lang wordt opgeleid ? Wat denken jullie ? Kan zo iemand nog koning zijn ? Wordt het niet tijd om die cinema stop te zetten en het koningshuis af te schaffen ? Elke koning doet het slechter dan de voorgaande. Wat als de volgende niet meer kan spreken of lopen ? |
Citaat:
Dat is wel sterk verbeterd, maar niet verdwenen. Meer moet u daar niet achter zoeken. |
zoveel moeite om in de weg te lopen
|
Ramptoeristen, een pest.
|
Toch vreemd dat er hier niemand spreekt over ramptoerist Jambon die Pepinster bezocht.
|
Citaat:
Nu een Vlaamse regeringsleider zich bezorgd toont voor wat er in het Luikse gebeurd is is het weer niet goed. Verder kakelen de Belgisch-nationalisten hier in koor dat Vlamingen lachen met de miserie. Hoe inconsequent kan men zijn. Maar ik begrijp u: Jambon is een Vlaams-nationalist. En daar moet men willens nillens kritiek op geven. Kleinzielige Vivaldi-adepten geven in zulke omstandigheden steeds dezelfde geborneerde kritiek. Ik stel weer vast dat Belgisch-nationalisten vinden dat er in België twee verschillende volkeren leven die best niets meer met elkaar te maken (willen) hebben. Die arme Belgisch-nationalisten, ze spreken zichzelf binnen 1 zin bij manier van spreken drie keer tegen.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog, aan welke prijs loopt hij in de weg . Hij zal er wel niet kunnen aan doen, slechte jeugd en zo maar wil daar dan toch niet zo veel geid voor .... In de Walen zijn ze wel iets koningsgezinder dan wij dat wel, die zijn al blij dat hij laarzen gekregen heeft om hen eens te bezoeken in al die ellende. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik denk dat jij Pepinster verwart met Heppeneert. Maar ik kan me vergissen natuurlijk, daarom graag een link. |
Is koning Filip dementerend ?
Dementeren houdt een achteruitgang in van de geestelijke vermogens. Ik denk niet dat dat er in kan zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Flip geen al te snuggere snul is is geen geheim. Hoe vaak betwijfelden zelfs de gesubsidieerde kwaliteitskranten openlijk op die debiel "het wel kon"? De rol van koning spelen? Hij kan met moeite een briefje aflezen. |
Citaat:
Je hoeft niet te vragen hoe daarmee gelachen wordt ....en niet alleen achter zijn rug. https://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I België is geen klein land.....volgens de chinezen. Onthoud dat goed hé! Ik wil dat iedereen die dit hoort, weet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be