![]() |
Waarom vaccineren ?
Zoals ik al dacht...Van Gucht begint nu ook al precies over jaren te spreken. Die had het virus al een jaar geleden bij zijn nekvel. Veel lijkt dat vaccineren toch niet uit te halen behalve dan miljarden in het laadje te brengen van Big Pharma. En veel vertrouwen hebben die zogenaamde 'experts' er al helemaal niet in.
En zoals ik ook al bemerkte verleden jaar was de toestand beter als nu en zonder vaccins. En onze Steven herinnert het zich ook nog :-) “We zitten nog met veel onzekerheid. De vaccinatiecampagne is nog niet afgerond. De grote test van het systeem volgt in het najaar en de winter”, aldus Van Gucht. “Dan gaan we pas weten hoe sterk onze barrières zijn en of we pandemie ‘over’ mogen verklaren. Dan wil ik eerst de herfst en winter zien passeren en wat de impact daarvan gaat zijn. Vorige zomer was het ook relatief rustig in de ziekenhuizen, de problemen zijn pas beginnen opduiken in september en oktober.” Wie tussen de lijntjes leest heeft het al begrepen we zitten al in het voorjaar 2022. Zou mijn 2027 dan toch nog ??:-D https://www.hln.be/dossier-overlegco...omen~acc0cb1f/ |
Zeker tot eind 2023 en begin 2024.
Daarna komen de aansprakelijkheid op kap van big pharma. Daarom dat ze willen afronden voor die tijden. |
Citaat:
De maatregels gaan heel binnenkort weer worden verstrengd dat voel je zo al aankomen want het is al zo in vele landen. Verbeteren zie ik eigenlijk niks. Verleden jaar deze tijd stonden we er stukken beter voor. Echter waar het blijkbaar heel goed gaat is in China....daar hoor je niks meer van en daar vaccineren ze met een vaccin dat niet meer is dan een vitaminespuit. |
Je kent mijn mening intussen.
|
Ik heb vorig jaar geen één dood persoon gezien.
Nochtans serieus rondgereden met mijn velo. |
Citaat:
Men gaat natuurlijk nooit winnen van dat virus, en men gaat dus blijven de onnozelaar uithangen. Men wil besmettingen vermijden, en men gaat dat niet kunnen. Niet met vaccins, niet met maatregelen, niet met pasjes, niet met gerichte executies, niet met het vergassen van ongevaccineerden, niet met het betonneren van pasgeborenen, niet met het dichtlassen van voordeuren. En toch gaat men dat allemaal proberen. |
Men weet nog altijd niet hoe het zich echt verplaatst hoe en in welke ideale combinatie het super besmettelijk wordt / is.
Allee ja, men weet dat eigenlijk wel min of meer, maar dat zijn net al de leuke dingen, festivals, discotheken, voetbal matchkes. zangstonden van het plaatselijk koor en t muziek. Het heeft niks te maken met winkelbezoek of het nuttigen van wat pinten op cafe of restaurant, ja tenzij het een bedoemd hok is zonder deftige verluchting. Dat ze daar nu eens wat voorlichting rond geven en Cafe's, restaurants en winkels helpen investeren met luchtzuivering / circulatie dan gaan ze al veel verder springen. Dan met al hun facistische maatregelen. Idem voor rusthuizen en ziekenhuizen, in veel gevallen is daar geen airco of slechte verluchting, waarom, die menskes mogen gene kou hebben. kweekt wat weerstand he. doe een pull aan. |
Citaat:
Maar goed, ons voorlopig probleem is een prutsvirus dat wel heel besmettelijk is maar waarvan we de zware ziekte in de weinige gevallen onder controle beginnen te krijgen. Tenzij als "grote oefening voor de nijdige klopper" heeft het dus geen zin meer om proberen besmettingen willen te remmen. Ik zou alles inzetten op het zo kort mogelijk maken van de vaccinatie cyclus, en op het proberen te sturen van de evolutie van het virus. NIET op het willen waanzinnig tegenhouden van besmettingen, wat toch niet lukt. |
Citaat:
Ellenlange vaccin propaganda met verwijten naar ongevaccineerden, verdraaiingen, verdedigen van de gifspuit en spartelen gelijk een duivel in een wijwatervat en nu opeens is het corona probleem voorbij en heeft het zelfs niks te maken met volksgezondheid? Nu ben je opeens tegen maatregelen, vaccinatie, pasjes, verketteren van ongevaccineerden dat je steeds fanatiek verdedigde? Hoe rijm je dát? De opportunistische windhaan, dr Jekyll and mr Hyde of is eindelijk het licht aangegaan? |
Citaat:
Nog maar eens genetisch geknoei waarmee de hele ellende begon? Daar zijn ze overigens al mee bezig door mRNA gentherapie dat ze verkopen als vaccins en kijk wat het nu al aanricht. God willen spelen doet de nietige mens niet ongestraft. |
Citaat:
re-actie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog zo probleem in de communicatie.
Het is alom geweten en toegegeven dat die lockdowns niks anders dan fake waren. Nu zegt men. Het is door die vaccinatie dat we geen lockdown meer hebben. Koekoek. |
Citaat:
En de zwendel gaat verder want de volgende lockdown wordt veroorzaakt door vaccinatie om gevaccineerde sheeple te kunnen opjutten tegen de onschuldige ongevaccineerden als zondebok. Verdeel en heers waar bange, gevaccineerde sheeple nog steeds blindelings intrappen en zo kan het rekken van de corona zwendel nog jaren verdergezet worden. Het jojo spelletje dat ze al meer dan een jaar spelen dankzij gevaccineerde angsthazen die bang zijn voor hun eigen schaduw. TIJDELIJKE noodmaatregelen, hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want gevaccineerden kiezen tenslotte zelf en vrijwillig voor het risico om door vaccinatieschade in het ziekenhuis te belanden terwijl ongevaccineerden daar voor niks tussen zitten. Gevaccineerden worden de oorzaak van de volgende lockdown en zijn dat al meer dan een jaar voor het kunnen blijven in stand houden van de coronazwendel met onwettige maatregelen. Ze beseffen en begrijpen nog steeds niet hoe ze misbruikt worden in het politieke corona-verdeel en heers spelletje, ook tegen zichzelf. |
De enige die ik constant zie hoesten en niezen, zijn de gevaccineerden.
En ze denken dan dat ze de maatregelen niet meer zo nauw moeten nemen omdat ze gevaccineerd zijn. Ik ben niet gemaakt om samen te leven tussen een bende gemassavormde schapen die naar een moreel gevoel leven zoals den tv het uitbeeldt. |
Citaat:
Bvb ik ben sinds corona quasi uitsluitend in deze sectie actief, terwijl corona me eigenlijk geen zak interesseert. De posts die ik hier maak zie ik als puur verlies van tijd, ik heb ander en interessanter werk. Maar, ik heb enig besef en enig verantwoordelijkheidsgevoel, en vooral, ook enige gelegenheid (die veel niet hebben), als groot voorstander van vrijheid. Tegen de nazi's en hun aanhang ageren zie ik als mijn plicht, als een kost van vrijheid. Maar ZONDER zelf te beginnen doen wat de nazi's doen: misleiden, selecteren, liegen. En daarom dien ik spijts mijn desinteresse toch wat te leren over virussen en epidemies en vaccins en immuunsysteem. Ik wil ook waarschuwen voor iets: tweedeling. Verdeel en heers. Want dat is typerend wat overheid & aanhang doet: mensen in kampen steken om tegen elkaar op te zetten. Ik laat me daar niet aan vangen. Er zijn 3 standpunten: voor, tegen en neutraal maar misleid. De meesten zijn feitelijk dat laatste. Je mag die niet over één kam scheren met een ander standpunt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be