![]() |
Het Nederlandse Urk negeert corona en de mediaberichten daarrond en boft
Het Nederlandse Urk negeert de het hele coronacircus en de media berichtgeving daarrond en heeft daarom nauwelijks gevallen. De overheid staat voor een raadsel:
https://netforum.nl/index.php?/topic...-besmettingen/ |
Het virus verspreidt maakt ziek en doodt via de tv.
Zet de tv af en epidemie gedaan. |
Urk heeft gedaan wat je moet doen, zieken ontwijken, de rest laten betijen.
Het rijmt nog ook. Kun je ergens zien wat de totale covid sterftecijfers zijn per gemeente? |
Ik vermoed dat die urkers niet naar Spaanse discotheken of megafestivals gaan.
Die confineren zichzelf op natuurlijke wijze van wieg tot graf. Antivaxxers en corona-sceptici kunnen dus als urkers gaan leven. |
Citaat:
![]() |
Hoeveel meer doden heeft Urk en omgeving nu gehad?
Waarschijnlijk hetzelfde of lager dan de rest van Nederland want je hoort daar niets meer van in de media. |
Citaat:
Wel een beetje verschil met een discoteek in Barcelona. Maar ga gerust leven als de Urkers. Ik denk dat de meesten na een tijdje de covid-beperkingen zullen verkiezen. |
Citaat:
het enige verschil met die discoteek in Barcelona is dat er meer varianten zullen zijn, dat is alles. Maar eenmaal besmet maakt dat hoegenaamd geen verschil meer uit voor minstens een jaar of langer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er anders aan Urkers dan aan "gewone" nederlanders.
Ze leven geisoleerd, maar het is geen eiland meer, er is een vaste landverbinding. Een besmette kat kan dus op het schiereiland terecht komen. (ja lach maar, maar een kan kan wel degelijk Corona krijgen.) Er is nogal wat inteelt, iedereen is uiteindelijk wel neef of nicht van elkaar... He dat is interresant, als het gen aanwezig is om een goede weerstand te bieden tegen Corona, ja dan verklaart dat veel. Misschien toch maar eens onderzoek doen naar het imuum systeem daar. Verder gaat iedereen daar op zondag naar de kerk, dus wordt er gezongen en gepreekt en heb je dus de potentie van een goede verspreiding. Mannen zijn veelal heel de week op zee, dus die zitten een week in hun zee bubble komen alleen in het weekend aan land, ze moeten daarvoor wel een grote verplaatsing maken met de auto. Het risico is niet 0 als ze gaan tanken of stoppen voor een koffie. Of de vrouwen intussen buiten komen ? geen idee. |
Citaat:
Waarschijnlijk ook een gezondere levenswijze, veel vis, veel buitenlucht (dus veel vitamine d), minder stress, meer sociaal contact,... |
Citaat:
|
Op Urk nul ziekenhuisopnamen. Heerlijk dat er zulke plekken bestaan.
Veel vitamine D wellicht. Misschien is het ook omdat meer dan de helft er jonger dan 25 is dankzij hun kroostrijke gezinnen. (of misschien helpt cocaïne tegen het ontwikkelen van covid lol) |
Citaat:
Corona is gewoon uitgewoekerd op Urk en telkens het er opkomt woekert het weer snel uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vóór de crisis keek ik eerlijk gezegd wat neer op de Biblebelt. Dat ik dat niet meer doe, daar heeft corona mede voor gezorgd. Technocratie en diens gebreken hebben mij de religieuze medemens toch in een ander daglicht doen bekijken.
|
1 Bijlage(n)
Even het ballonnetje poppen dat Urk de besmettingen zou vermeden hebben, in april vorig jaar hebben ze het kunnen inperken (of er werd weinig getest). Van november tot nu waren er massale besmettingen, iedereen heeft het gewoon al gehad. Zonder doden die zich ophoopten in de straat en vergelijkbare dodenaantallen als de rest van Nederland.
Als dit iets aantoont is wel dat al die maatregelen niets hebben voorkomen, wel veel leed veroorzaakt. https://coronadashboard.rijksoverhei...geteste-mensen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be