![]() |
Ok, ik kom hier op politics uit de kast, ik beken ik ben een....
Hoedenman.
Ik draag meestal een hoed. Ik heb er zes, de goedkoopste draag ik, dat is hoed van gevlochten zeegras naar een ontwerp en gemaakt door de bekende Belgische hoedenmaker "Herman" De duurste is een "Panama Borsalino hoed". Dus van Zeegras via "Panama met lederen rand" over de Stetson naar “The Don van Fedora” een "Porkpie van Stetson" en dan via de "Bogaert hoed van Borsalino Superiore" Naar de "Panama Borsalino" Voila, blij dat ik eindelijk uit de kast gekomen ben. PS. Ik bezit ook nog een petje van "Porsche". ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan hier dus niet over meepraten. Wat ik wel weet; mijnen Albeir moet het niet in zijn kop halen om nen hoed te gaan dragen! |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
ik ben ook regelmatig "enen hoed" :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo een gevlochten hoed of een boerenklak draag ik ook wel eens. Vooral op verlof eigenlijk. Een baseball Cap ben ik nooit fan van geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Als die nu een hoed wil opzetten om zijn koppeke tegen de zon te beschermen, dan is dat toch zijn goed recht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tweetal weken geleden zat Wendy Van Wanten op mijn geliefkoosd terras. Ze had een witte hoed op. Je kon er moeilijk naast kijken. Tja, dat heeft wel iets.
|
Citaat:
ge zat daar toch niet als door de hands gods geslagen... ? |
Citaat:
Wat ge verder brabbelt over netzakjes en permanent beschermende regenkapjes(?) ; ik heb geen idee waarover dat gaat. Ik ben een echte winter/herfst-liefhebster en ik loop graag in de regen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be