Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik ga op reis en ik neem mee... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260210)

IJsboer 23 juli 2021 12:00

Ik ga op reis en ik neem mee...

een rugzak.

(ik neem aan dat iedereen dit spelletje kent)

NieuwNoors 23 juli 2021 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9734184)
een rugzak.

(ik neem aan dat iedereen dit spelletje kent)

Een rugzak en een valies.

IJsboer 23 juli 2021 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9734190)
Een rugzak en een valies.

Een rugzak, een valies en proper ondergoed.

Henri1 23 juli 2021 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9734381)
Een rugzak, een valies en proper ondergoed.

Een rugzak, een valies,proper ondergoed en een pakje bruine condooms.

Libro 23 juli 2021 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9734384)
Een rugzak, een valies,proper ondergoed en een pakje bruine condooms.

Een rugzak, een valies,proper ondergoed, een pakje bruine condooms en genoeg deodorant.

Zucht 23 juli 2021 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9734428)
Een rugzak, een valies,proper ondergoed, een pakje bruine condooms en genoeg deodorant.

Een rugzak, een valies,proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant en een opblaasbare flamingo.

Libro 23 juli 2021 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9734433)
Een rugzak, een valies,proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant en een opblaasbare flamingo.

Een rugzak, een valies,proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo en opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen.

Vlad 23 juli 2021 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9734435)
Een rugzak, een valies,proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo en opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen.

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen en een smartphone.

Henri1 23 juli 2021 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9734460)
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen en een smartphone.

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone en een kopie van het staatsblad.

Zucht 23 juli 2021 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9734492)
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone en een kopie van het staatsblad.

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad en een luxe prostituée.

Rahowa 23 juli 2021 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9734499)
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad en een luxe prostituée.

En mijn vrouw.

IJsboer 24 juli 2021 02:46

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator.

koe de poing 24 juli 2021 02:49

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator en mijne GSM om alles op instagram te registreren

IJsboer 24 juli 2021 19:06

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren en een kippenbilleke

Zucht 24 juli 2021 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9735268)
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren en een kippenbilleke

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren, een kippenbilleke en een corona-vaccinatiecertificaat.

IJsboer 25 juli 2021 23:29

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw, een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren, een kippenbilleke, een corona-vaccinatiecertificaat en een ebola-vaccinatiecertificaat.

kojak 26 juli 2021 00:36

Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw, een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren, een kippenbilleke, een corona-vaccinatiecertificaat en een ebola-vaccinatiecertificaat alsook 2 sherpa's om alles te dragen.

Skobelev 26 juli 2021 06:26

Ik ga niet op reis.

Universalia 26 juli 2021 08:15

Ik ga ook niet op reis.

Geld gaan uitgeven in bepaalde landen die mij meestal zo al niet aanstaan juist maar om bij terugkomst tegen anderen te kunnen zeggen, wij zijn daar geweest, yeah right. :|

Jay-P. 26 juli 2021 08:35

Ik mis al dat rondvliegen in feite meer dan ik eerst wou toegeven.
Da's klote maar nu eenmaal een bij neer te leggen feit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be