![]() |
Ik ga op reis en ik neem mee...
een rugzak.
(ik neem aan dat iedereen dit spelletje kent) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator.
|
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator en mijne GSM om alles op instagram te registreren
|
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw en een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren en een kippenbilleke
|
Citaat:
|
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw, een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren, een kippenbilleke, een corona-vaccinatiecertificaat en een ebola-vaccinatiecertificaat.
|
Een rugzak, een valies, proper ondergoed, een pakje bruine condooms, genoeg deodorant, een opblaasbare flamingo, opblaasbare garnalen om aan die flamingo te voederen, smartphone, een kopie van het staatsblad, een luxe prostituée, mijn vrouw, een veel te zware dikke vibrator, mijne GSM om alles op instagram te registreren, een kippenbilleke, een corona-vaccinatiecertificaat en een ebola-vaccinatiecertificaat alsook 2 sherpa's om alles te dragen.
|
Ik ga niet op reis.
|
Ik ga ook niet op reis.
Geld gaan uitgeven in bepaalde landen die mij meestal zo al niet aanstaan juist maar om bij terugkomst tegen anderen te kunnen zeggen, wij zijn daar geweest, yeah right. :| |
Ik mis al dat rondvliegen in feite meer dan ik eerst wou toegeven.
Da's klote maar nu eenmaal een bij neer te leggen feit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be