![]() |
Heb je ooit al eens iets in je kont gestoken?
De vraag is simpel, lijkt me.
|
bedoel je in de seksuele aard, de medische, of in het kader van het gevangeniswezen ?
Of bedoel je gewoon: heb je al eens de Vlaamse Leeuwenvlag in je reet gepropt, omdat dat is wat bruine rakkers doen ? |
Citaat:
Zelfde soort vraag.... Wat is dit voor shit? |
Heb je ooit al allerlei zaakjes gelost op je vloer en liet je de hond alles oplikken?
Kots, kak, sperma, rochels. De vuilbak is er ook nog.... |
Citaat:
Ik zou een goede advokaat nemen moest ik u zijn. :lol: |
Citaat:
Er een goede rotzooi van maken. Ze neukt mijn hoofd, ik heb geen goesting. Jij gaat kuisen, jongen... :lol: |
Citaat:
toch als je je parket in je reet propt. |
Citaat:
|
Geachte heren
Een kontje is de eerste en laatste snede (boterham, booke, stuutje,...) van een brood. Heel wat mensen leggen hierop een stukje rundvlees. Met broodrijke groeten |
Mijn ma was de koningin van de zetpillen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het beperkte zich tot de zetpil en de thermometer in een ver verleden.
![]() Leuk detail: de zetpil floepte er na enkele seconden terug uit. Géén idee van hoe dat kwam. :rofl: p.s. Zou deze draad meer de richting van 'ass-fisting' willen uitgaan of zie ik dat verkeerd? :oops: Misschien moet men die vraag eens stellen aan Viktor Orbán? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg nooit als man zijnde tegen uw arts dat je precies een blaasontsteking hebt. Die zijn vinger ging iets daarna richting mijn prostaat en hij moest er nog mee lachen ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie wijsmaakt dat onze gspkt daar ligt, liegt volgens mij. Dat was alles behalve aangenaam. Ik ben daar vaneigenst nooit meer geweest. Artsen zijn beulen. |
Ik heb ooit mijn prostaat laten onderzoeken. Leuk was anders... Maar ik moest dat niet zelf in mijn kont steken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be