![]() |
Goed zo, Minister Diependaele.............
..........om de enige en echte Vlaamse Leeuw te etaleren, daar in Wortel :-P;-)
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07...-wortel-kolon/ :-P |
oh .... my ... god... maken ze zich hier nu echt druk om hoe die leeuw er exact uit ziet????
Wat een geLUL. Hier wordt maar geld tegen aangekwakt alsof het niks is. En VRT da's allemaal belastingsgeld... Echt waar, den eerste fiscus die iets durft aanmerken op mijn boekhouding slaag ik zijn tanden eruit. Fucking schijnheilige maffia-overheid. Ik heb beide vlaggen gezien in mijn buurt. |
Zeer hypocriet van Diependaele, en zijn woordvoerder.
Als Vlaams minister op een officiële missie de eigen vlag niet mee hebben is al een eerste teken van zwaar amateurisme. Maar om dan leugenachtige prietpraat te verkopen waarom men dan maar de collaboratievlag in beeld bracht... |
Bon, ik kan die vent niet horen of zien. Wat een etter.
|
Zalig Comedy Capers gehalte:
“Het resultaat van een samenloop van omstandigheden”, zegt Ben Bruynseels, de woordvoerder van de minister. “De bedoeling was dat we bij de feestelijkheden zondag een officiële reactie zouden opnemen. Ter plaatse stelden we echter vast dat er geen vlag voorzien werd, anders dan bij de plechtigheden van andere landen. Iemand die dichtbij woonde, is dan snel een vlag gaan halen.” “Niemand ter plaatse heeft er op dat moment bij stilgestaan welke vlag dat precies was”, geeft Bruynseels aan. Hij zegt dan ook dat het niet gaat om een statement. “We gaan ons niet verontschuldigen of meegaan in een discussie over welke vlag het is. Dat lijkt ons niet belangrijk. Het belangrijkste is dat we opgenomen worden in de prestigieuze werelderfgoedlijst.” :lol: |
Citaat:
das leuk |
Citaat:
|
Citaat:
Historicus Bruno De Wever geeft aan dat de term “collaboratievlag” misplaatst is. “De zwart-gele vlag werd inderdaad gebruikt door radicale Vlaams-nationalisten in de collaboratie, maar ze is vooral het symbool van een beweging die al veel langer bestaat." De vlag wordt vandaag algemeen gebruikt bij de N-VA en bij Vlaams Belang. Zij noemen het "de Vlaamse strijdvlag" of de vlag van de Vlaamse emancipatie. De Belgische vlag werd door REX trouwens even erg "besmeurd", als de Leeuwenvlag door het VNV. |
Wat een lelijke voddenvlag. Gekregen bij een bak Heineken waarschijnlijk. :-P
|
De VRT leest dit forum en noemt het ook de colabvlag terwijl ze achter de andere tricolore colabvlag aanhollen en terwijl onze buurlanden colabvlaggen als officiële vlag hebben.
|
Citaat:
![]() Ik bezit het niet meer, maar wel lachen zenne als Vlaming zoiets aanhebben. |
Wat is daar nu verkeerd aan, dat is daar toch Vlaams grondgebied, dus hangt daar terecht een Vlaamse Leeuw en zo niet een met rode klauwkes, dat is geen echte, dat is pas een collaboratie leeuw, een van de collaboratie met de belze staat.
|
Beetje vreemd dat die niet zorgen dat ze een vlag bij zich hebben..
En nu weer gejammer over de collaboratie der Vlamingen.. alsof die niet ondergeschikt waren/zijn aan de Walen en de ras-echte Belgen..? Dat waren de collabos van het eerste uur.. En zoals ondertussen wel iedereen weet: de enige echte collaboratievlag telt drie kleuren: zwart / goudgeel / rood. ![]() :belgievl: Dat ze tegenwoordig die vlag nog durven gebruiken... 8O Kapotschamen. :twisted: |
Daar mogen best wel wat parlementaire vragen over volgen, gericht aan Diependaele. Zodat dit heerschap beseft dat hij ALLE Vlamingen dient te vertegenwoordigen, en niet enkel de VNV erfgenamen.
|
Ontslag !!
|
Ze zouden beter een voorbeeld nemen aan ecolo.
https://www.sudinfo.be/id407888/arti...des-loups-gris |
Citaat:
|
Citaat:
Maar laat ons eerst bezorgd zijn over een zwarte leeuwenvlag |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...vlaamse-leeuw/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be