![]() |
Hevige regenval in Noord-Italië verandert wegen in rivieren
Hevige regenval in Noord-Italië verandert wegen in rivieren, puin stroomt in Comomeer
In Noord-Italië heeft hevige regenval overstromingen en aardverschuivingen veroorzaakt. Vooral de regio rond het Comomeer werd getroffen. Wegen veranderden in rivieren en hopen puin stroomden in het Comomeer. Verschillende dorpen werden afgesloten van de buitenwereld. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07...rivieren-puin/ |
Ocharme, al die arme toeristen hun vakantie zo verkloot.
|
Zou dit ook de fout zijn van de laksheid in Wallonië ? 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten wij het op Atlas steken, die heeft het gedaan!!! :rofl: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Inherent slecht, of gewoon dom. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie een verband. 8-) |
Da valt daar vrij regelmatig voor, ik heb daar een tijdje gewoond.
Het regent daar niet, ofwel heel hard. Ik heb het daar ooit op ne zondag in april weten regenen man, ... dat stopte gewoon niet en met hele emmers tegelijk Hagelstormen ook, Hoe ik geen blutsen in de carroserie of gaten in de venster had, ik sta er nog van te kijken. Was precies of ze met een MG-42 op mij aan het schieten waren. Alleen is het uitzonderlijk voor juli normaal gezien regent het in de Po valei pas half augustus. Je hebt daar dan een paar stevige temporales en dan zakt de temperatuur eindelijk naar een 25 graden of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Schuldig zijn is een gevolg van een handeling, dus van een gemaakte keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
hook, line and sinker ! |
Citaat:
|
Zouden ze daar ook 14 dagen wachten voor ze gaan overleggen wie, wat, waar en hoe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wonen veel Italianen in Wallonie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be