![]() |
De Morgen en Coca-Cola
Terwijl er een internationale boycot loopt tegen Amerikaanse bedrijven, waarbij vooral die bedrijven geviseerd worden die grote donors zijn van de partij van Bush, waaronder coca-cola, doet de Morgen mee aan een marketingcampagne voor Coca-Cola. Terwijl er een internationale boycot loopt tegen Amerikaanse bedrijven, waarbij vooral die bedrijven geviseerd worden die grote donors zijn van de partij van Bush, waaronder coca-cola, doet de Morgen mee aan een marketingcampagne voor Coca-Cola. Hoe noem je anders een aktie waarbij de Morgen lezers een bon krijgen voor een gratis een blikje cola light fashion edition? Ok Weekend Knack weekend en le VIf Express doen mee meer info http://www.cokelight.be/nl/Partners/default.htm http://www.motherearth.org/USboycott/donors_en.php Rood |
Mja, het moment is inderdaad zeer ongelukkig gekozen, zeker als meest "progressieve" krant van Vlaanderen. Maar ik denk dat dit al wel enkele maanden gepland was, aangezien men die blikjes ed moest produceren. Denk dat ze bij De Morgen het niet zien zitten om al dat geld samen met die blikjes in de vuilbak te smijten. :?
|
Citaat:
Overdreven? Als u bullshit voorstelt, zult u bullshit terugkrijgen. Dit is niet de oplossing. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben sinds kort overgeschakeld op Dr. Pepper dus mij boeit het niet zo erg maar waarom nu toch steedsdat belachelijk gezeik over het boycotten van "Amerikaanse producten". Men zou beter Franse wijn moeten boycotten zolang Jacques "Atoombom" Chiraq het nog voor het zeggen heeft. :roll: |
Citaat:
En dan hun belachelijk "freedom fries". Voor mij is het duidelijk, Amerikanen zijn kleine kinderen. |
Citaat:
|
Tis inderdaad nogal ongelukkig getimed ...
Denk dat ze mega schadevergoedingen moeten dokken als ze de boel aflassen. Ik vind het ook een smakeloze actie.... |
Citaat:
|
Citaat:
mvg, Rogier :wink: |
Al dat geboycot is zo belachelijk dat het bijna om te huilen is.
Wisten jullie dat de Amerikaanse multinationale firma's er ongeveer nul komma nihil van ondervinden van zo'n boycot acties? Wisten jullie ook dat de lokale firma's hier in Europa veel meer te verliezen hebben met die acties? Dom, dommer, domst. :roll: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zuig blijkbaar in satire en ironie, want ge voelde u al bedreigd door mijn pre-emptive strike op Europa. |
Ik koop al jaren Europees.
Duitse of Franse wagen Nokia of Siemens ipv Motorola als GSM Philips TV enz . Natuurlijk moet ge niet overdrijven. Ik ga niet perse Europees kopen als het tweemaal zo duur is. Enkel voor mijn PC heb ik geen andere keuze. Hardwarematig dan, software daar kan ik mijne plan mee trekken :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be