![]() |
Wanneer gaat de mondmasker dwang verdwijnen ?
Wanneer gaat de laatste verplichting voor gewone burgers om mondmaskers ergens te dragen, openbaar vervoer, winkels, drukke straten enz... definitief opgeheven worden ? We hebben het hier niet over speciale gevallen zoals in het ziekenhuis, bij bezoek van heel zwakke personen en dergelijke, maar in het "dagelijkse leven".
Je weet wel, die mondmaskerplicht voor het dragen van een masker, dat vorig jaar in maart door eminente geleerden als zot bestempeld werd, want zinloos en gevaarlijk. |
Het is nu wel makkelijker om zachte doelwitten te overvallen. Ge zet uw muilvodje op en ze herkennen u niet meer.
|
zolang er ook onderbroeken worden gedragen
de meesten praten toch met hun aars |
Ik mis de optie "Zo lang er mensen zijn die een vaccin weigeren"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees bvb dit artikel: https://www.hln.be/buitenland/versch...ucht~a99cc1ef/ Typisch voorbeeld van riooljournalistiek. copy-paste een artikel in Google Translate en ge hebt als journalist uw job gedaan. Het is gewoon een opsomming van regels die worden toegepast. Er wordt niks in vraag gesteld, er wordt niks kritisch benaderd, er wordt niemand geinterviewd... Wat een plat gezeik. Nu, om op de vraag te beantwoorden: Mensen rijden te snel in de bebouwde kom, mensen nemen de voorrang van rechts niet letterlijk maar gaan op hun gevoel af... Ik denk dat het zoiets gaat worden. Verplicht maar niemand doet het nog en het wordt ook niet echt meer bestraft. Of weer typisch Belgisch: Verplicht in Wallonië maar niet in Vlaanderen en in faciliteitengemeenten mag je het onder de neus dragen. Zoiets. |
Deze gezichtsboerka is het laatste visuele dat mensen er nog aan herinnert dat een epidemie hun zal uitroeien als ze niet tam de leiband volgen.
Die gaat dus niet weg voordat de nazi's hun gestelde doel hebben bereikt. Crisis dit najaar. Half jaar economische panieksfeer. Half jaar om de sukkels die aan de bodemkoersen verkochten aan de nazi's, terug bereid te krijgen te kopen van de nazi's, geholpen door de inflatie die de nazi's met de corona sabotage beoogden, en dan nog een half jaar om het "griepseizoen" 2022-2023 voorbij te zijn. Late voorjaar 2023. Het staat in de sterren geschreven. |
Citaat:
Naast de lantaarnpalen. Ik ga een heel geske (Google Translate) aan doen. :D |
Citaat:
Dat is prioriteiten stellen. Boodschap belangrijker dan spelling. |
Citaat:
|
Ik speel met het idee om mijn 2 vodden een paar keer door wat proper slijk te trekken, en zo eens een winkel binnen te gaan.
|
Ik stel voor om elk jaar tijdens het griepseizoen ook mondmaskers te dragen.
Tot in de eeuwigheid dus. |
Citaat:
|
Daar wil ik nu ECHT wel vanaf, van die smoelvod. :evil:
|
Citaat:
Niet gemeend dus. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inwoners Oudsbergen moeten opnieuw mondmasker dragen en contacten beperken na stijging coronabesmettingen
Bron: HLN Het is maar tijdelijk, maar toch. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be