![]() |
weinig argumenten, veel scheldwoorden
Ik vraag mij af waarom 95% van de topics uitmondt in scheldpartijen. Bijna in elk topic zie je mensen die met mekaar hun persoonlijke vete uitvechten. Heel af en toe lees je nog eens een deftige post met deftige argumenten. Ik ben hier nieuw en weet dus niet of dit altijd zo geweest is maar ik vraag me af hoe dit komt en of er iets aan kan gedaan worden. Ik weet wel dat er zoiets is als vrije meningsuiting maar het zou toch iedereen ten goede komen moesten sommige topics wat meer in goede banen geleid worden. Ik verwijt moderators helemaal niks (of misschien een klein beetje) want ik weet dat het enorm veel moeite kost om zo'n forum elke dag te volgen en bij te houden. Misschien ben ik wel te naief...
|
Citaat:
|
Ik ben hier ook niet zo lang, en ik heb de indruk dat dit forum voor het grooste deel bestaat uit de tegenstelling voor/tegen het VB. Alles komt daarop neer.
|
Als je 't niet leuk vindt, bol het af zagevent!!!
;-) |
Citaat:
|
Er bestaat ook zoiets als negeer/mode!
![]() |
Citaat:
er zijn maar bitter weinig VLD-ers en SP.a-ers hier aanwezig |
Citaat:
je kan mensen niet echt indelen in links of rechts. opinies kan je zo mss wel indelen. heel wat mensen hebben op het ene vlak een rechtse mening, op het andere vlak een linkse, of andere vlakken zijn ze centrum. veel nva'ers hier zijn niet conservatief, in tegendeel. er zitten hier trouwens verschillende flaminganten die door blokkers in het linkse kamp gezet worden. en bubbers zijn zeker niet progressief, laat staan dat ze links zouden zijn. het merendeel van de forummers dat voor 'linkiewinkie' versleten wordt, is trouwens niet lsp, groen of bub gezind. de meesten zijn zeer gematigd. en het groepje belgiscisten is heel klein, de meesten liggen er gewoon niet van wakker. nog niet gemerkt dat de communautaire discussies steeds tussen bubbers, blokkers en nva'ers gevoerd worden? bovenal, wie in de ene discussie mijn tegenstanders is, is in de andere discussie weer mijn medestander. jouw tweedeling gaat dus langs geen kanten op! |
Citaat:
jammer eigenlijk, want inhoudelijk geraken we vaak niet ver op deze manier... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be