Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   ooginfarcten door vaccinatie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260345)

HOUZEE ! 1 augustus 2021 15:27

ooginfarcten door vaccinatie

https://www.youtube.com/watch?v=Czc95Z2STK4

Sam Brokken (52:30) : "Oogarts die de melding maakt : tot voor de vaccinaties had ik 1 patiënt per maand die een ooginfarct heeft, nu heb ik er drie, vier per dag."

Op de koop toe allerlei schubachtige ziekten waar dermatologen geen verklaring voor hebben ...

Als dat soort zaken zich ook op lange termijn gaan manifesteren mogen de gevaccineerden een schietgebedje maken :-P

Rudy 1 augustus 2021 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9741295)

Sam Brokken (52:30) : "Oogarts die de melding maakt : tot voor de vaccinaties had ik 1 patiënt per maand die een ooginfarct heeft, nu heb ik er drie, vier per dag."

Op de koop toe allerlei schubachtige ziekten waar dermatologen geen verklaring voor hebben ...

Als dat soort zaken zich ook op lange termijn gaan manifesteren mogen de gevaccineerden een schietgebedje maken :-P

Maar neen. Dat is het gevolg van te lang alleen in je kot blijven zitten. Dat doet iets met een mens.

Eurosceptic 1 augustus 2021 19:40

In mijn eigen familie kwam dit ook voor. Plotseling sterke achteruitgang van het zicht. Allerlei testen voor gedaan waarbij een neurologisch deficit en een bloeding werden uitgesloten. Maar het slechte zicht is er nog steeds, 2 maanden later. Pfizer trekt er zijn handen vanaf. Ik vind dat we onze eigen huisartsen moeten vervolgen. Zij hebben een vertrouwensfunctie, en misbruiken dat vertrouwen door patiënten gedesinformeerd naar een vaccinatiecentrum te sturen. Het legt nogmaals bloot dat artsen de belangen van de kleine man niet behartigen. Maar wel de belangen van hun oversten van de farmaceutische industrie

De schoofzak 1 augustus 2021 19:49

Wel, ik ondervind eigenlijk ook wel iets.
De sex is er lichtjes op vooruit gegaan. (nu ja, veel kon hij niet vooruitgaan, als ik de eerlijkheid heb om met mijn leeftijd rekening te houden).

Zou ik een vrijwillige bijdrage leveren daarvoor aan Pfizer?

De hamvraag nu: verstaan jullie wat ik wil zeggen?

HOUZEE ! 1 augustus 2021 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9741465)
De sex is er lichtjes op vooruit gegaan. (nu ja, veel kon hij niet vooruitgaan, als ik de eerlijkheid heb om met mijn leeftijd rekening te houden).

Ja hoor, je wil ons duidelijk maken dat je er ook ditmaal niks van begrepen hebt :-D

HOUZEE ! 1 augustus 2021 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9741454)
In mijn eigen familie kwam dit ook voor. Plotseling sterke achteruitgang van het zicht. Allerlei testen voor gedaan waarbij een neurologisch deficit en een bloeding werden uitgesloten. Maar het slechte zicht is er nog steeds, 2 maanden later. Pfizer trekt er zijn handen vanaf. Ik vind dat we onze eigen huisartsen moeten vervolgen. Zij hebben een vertrouwensfunctie, en misbruiken dat vertrouwen door patiënten gedesinformeerd naar een vaccinatiecentrum te sturen. Het legt nogmaals bloot dat artsen de belangen van de kleine man niet behartigen. Maar wel de belangen van hun oversten van de farmaceutische industrie

Ik weet niet of je het interview in bovenstaande link bekeken hebt, maar ook daar wordt iets dergelijks geopperd. Het beroep van huisarts wordt feitelijk gedeprofessionaliseerd. Mensen dienen zich volgens de overheid te laten vaccineren zonder daarbij advies in te winnen van een arts. Gaan ze wel bij de dokter, dan is die dokter quasi verplicht om het narratief van de overheid te brengen, of hij riskeert een schorsing.

Dadeemelee 1 augustus 2021 20:44

Citaat:

Niet twijfelen: reptilians!

Mambo 1 augustus 2021 20:57

Citaat:

Nu 2 keer per jaar?

Hoofdstraat 1 augustus 2021 21:18

Citaat:

Als de sex dokter daar een trend in ziet dan kan het gekoppeld worden, daarover gaat het hier. Die oogdokter ziet een verhoging van oog infarcten, of het een koppeling heeft met de vaccins moet nog onderzocht worden, als ze dat ooit gaan doen.

Mambo 1 augustus 2021 21:27

Ogen en oren, daar komen veel klachten van na vaccinatie.
Mijn zuster had het aan haar oren.
Is wel goed gekomen na een tijd.

Hoofdstraat 1 augustus 2021 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9741524)
Nu 2 keer per jaar?

toch een stijging van 100%

Mambo 1 augustus 2021 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9741539)
toch een stijging van 100%

Dat is idd een ferme verbetering.

Go for it schoofzak. De belgische vlag er over en schieten voor uw vaderland.

Erw 1 augustus 2021 22:41

Ergens rond de 33ste minuut zegt Brokken dat in Spanje een hele reeks wetten is goedgekeurd, waaronder 1 die overheid toelaat eigendommen van burgers in beslag te nemen.
En ook dat dit nu in nog landen gebeurt, dat het duidelijk is dat er een centrale sturing is van deze wetten.
Nou, dat past in het kader van een crisis genereren, met deze keer bankdepositogarantie , sinds 10 jaar door banken klaar en duidelijk gecommuniceerd naar rekeninghouders, effectief toegepast, "garantie" klinkt veilig, maar feitelijk is het botte confiscatie van het deel boven de 100000.

cookie monster 2 augustus 2021 01:21

Mijn zicht gaat ook heel langzaam achteruit , maar dat wist ik al heeeel lang !!

Oma 2 augustus 2021 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9741524)
Nu 2 keer per jaar?

Hij heeft misschien per ongeluk een blauw pilleke genomen en kijk, het zeemvelleke werkte weer effe :lol:

De schoofzak 2 augustus 2021 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9741586)
Ergens rond de 33ste minuut zegt Brokken dat in Spanje een hele reeks wetten is goedgekeurd, waaronder 1 die overheid toelaat eigendommen van burgers in beslag te nemen.
En ook dat dit nu in nog landen gebeurt, dat het duidelijk is dat er een centrale sturing is van deze wetten.
Nou, dat past in het kader van een crisis genereren, met deze keer bankdepositogarantie , sinds 10 jaar door banken klaar en duidelijk gecommuniceerd naar rekeninghouders, effectief toegepast, "garantie" klinkt veilig, maar feitelijk is het botte confiscatie van het deel boven de 100000.

Ik volg Spanje wel een heel klein beetje; en ze hebben daar inderdaad een aantal eigen regeltjes. Maar niet zoals ik vermoed dat die fooraap van een Brokken ons wil doen geloven.

IJsboer 2 augustus 2021 10:40

Citaat:

Ik ben echt superbang nu. Ik zet dan ook dagelijks een helm op voor het geval er een bloempot op mijn hoofd valt.

Rapture 2 augustus 2021 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9741872)
Ik ben echt superbang nu. Ik zet dan ook dagelijks een helm op voor het geval er een bloempot op mijn hoofd valt.

En ik een mondmasker als ik de deur uitga :lol:

Hoofdstraat 2 augustus 2021 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9741872)

Blijf zeker weg van drukke plaatsen en draag altijd een mondmasker, dagelijks. :-D

HOUZEE ! 2 augustus 2021 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9741873)
En ik een mondmasker als ik de deur uitga :lol:

Schitterende reply :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be