![]() |
Parijs 2024 Vlaamse Leeuw op het podium
Spijtig dat de "de Brabançonne"
(Na 191 jaar is er zelfs nog geen Nederlandstalige benaming voor dit Belgicistische Nationale lied) :roll: gespeeld werd onder de Belgische vlag , toen onze Vlaamse Nina haar gouden medaille behaalde in Tokio. Gelukkig zullen onze Vlaamse atleten in 2024 te Parijs onder de Vlaamse vlag kunnen deelnemen en zal de Vlaamse Leeuw daar weerklinken .:-) |
Trololo
|
Je zou het melodisch wel beter kunnen uitvoeren dan de versie die wij kennen. Dan zou het wel een goede hymne zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ge de competentie van onze politici wat overschat, wetende dat men er nu jaren over doet om nog maar een fietspad of een winkelcentrum in te plannen. En al zeker omdat de enige politieke ervaring van 1 van die VL-partijen zich beperkt tot het scanderen van holle slogans. |
Vivaldi gaat door, met de N-VA erbij als het niet anders kan, en dan zonder een of beide groene partij(en). U zal zien. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Eens de epidemie achter de rug is ,is het zo ver. |
Citaat:
Eens die epidemie achter de rug is , is het gedaan met Vivaldi. U zal het wel horen wanneer Vivaldi valt.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
maar de kans is zeer klein dat dit zal gebeuren.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het cement dat Vivaldi-partijen bijeen houdt is maar los zand. Ze weten het en het baart hen grote schrik.
Maar de schrik voor een spetterende vooruitgang van het Belang, baart hen nog grotere schrik. Dat spelleke gaat dus duren tot er één partij het niet meer kan houden van de zenuwen. |
Citaat:
Misschien kan ik het beter niet zeggen, maar hatelijke one-liners maken zij die België niet wensen eerder blij. Iedereen die bereid is vrede te nemen met België maakt direct weer rechtsomkeer. Doet me denken aan een ander forum. Een Waalse die schrik had van het einde van België noemde onze taal steeds Dutch, maar begon daarna te hameren op Flemish. Resultaat. Internationale forumleden sympathiseerden met Vlaams-nationalisten. Reacties als: "met Spanje meer op z'n Belgisch" of "toch niet met die kezen". De eerste is reclame voor Vlaams separatisme, de tweede is reclame voor Groot-Nederland. Als ik morgen aan Luikenaren de Fransen belachelijk maak zonder iets over Frankrijk te weten. Hohoho. |
Deze draad gaat toch niet over "kezen"?
|
Citaat:
Ik persoonlijk ben misschien iets nationalistischer dan jij, maar ik weet dat jij een spuughekel hebt aan Hollanderbashing. De modale Waal en Brusselaar vindt Nederlanders prima wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be