![]() |
Voor twijfelaars: 't is naar de kloten met de westerse mannekes.
|
Schamelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De beste kleermakers zijn mannen. En het is niet omdat je als man bekwaam bent om zaken te doen die in het oude patroon door vrouwen werden gedaan, dat je een sissie bent. |
Het artikel brengt hier een luid kraaiend kieken dat zijn seksuele voorkeuren in ieders strot wil rammen.
Dat ie dan nog eens trots gaat proclameren dat hij de gewonnen gouden plak extra wil beschermen met een breiwerkje is gewoon de kers op de slagroom. Het artikel gaan niet over een kleermaker die een extra vaardigheid heeft. Ik heb ook al een paar interviews mogen geven voor en/of na een al dan niet geslaagde wedstrijd. In geen enkel van die interviews kwam het in mij op te benadrukken welke voorkeuren ik heb kwa partners en/of seks-posities. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Olympisch breien.
|
Citaat:
|
Wat een zaagclubje van ouderwetse zakken is me dat hier.
Sommigen zijn nog erger dan de pastoors uit de jaren kort na de oorlog. Luistert, jullie mogen jullie gedacht hebben over die mensen met hun aparte seksuele voorkeuren (die trouwens al heel de mensheid bestaan, maar pas recent durft men er openlijk over praten ... bla bla ...), maar ik mag mijn gedacht hebben over jullie. En ik mag zelfs goede raad geven. Die luidt: als de andere je geen pijn doet, laat hem dan gerust. Doe jij jouw ding en laat die andere zijn ding doen. En als je er grappen over maakt, probeer ze dan echt-grappig te laten zijn, en niet kleinerend of minachtend. |
Dus als een man haakt is het lgbqt?
Dat is geen seksueel geperverteerde maar de moderne man. Vrucht van feminisme. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=i91XV07Vsc0 Niet grappig? |
Citaat:
Je seksuele geaardheid is iets aangeboren. Het is geen verdienste. Het is dus niets om trots op te zijn. Net zoals ik geen reden heb om 'trots' te zijn op mijn geaardheid (heteroseksueel), het feit dat ik rechtshandig ben, het feit dat ik blauwe ogen heb,... |
Citaat:
|
wanneer es OS in Mekka?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan dat even zeer wetenschappelijk bewijzen dan mensen die anders beweren. Niet dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarom geen hetero pasje, en allen die daarvan afwijken het leven onmogelijk maken en nergens binnenlaten ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be