![]() |
xD
Elle est pas belle la vie~
![]() (En dat is nog 'maar' de effects rek.) #also insurance vie etc. + cash! #Now I can go2Asia without wollies! xD :BIG: :BIG: |
#Ehehehehehe xD!
#naarSEA-maatstaveniamnowalichlady!:BIG: xD! :BIG: |
#canliveinaniceloom-evencondo!w/oploblems! :hihihi!:
|
Citaat:
|
hihi
|
honestly i did not know she (my mum) had that much money... :crazyeye: as she acted as if she had not a lot of means & she could be so stingy........
|
Is dat het totale bedrag voor u en uw zus? Of voor u alleen?
(Ik ben sowieso toch een beetje jaloers ... ;-) ) |
Citaat:
Daarnaast kan er eventueel nog zijn: uitkering verzekeringen, spaargeld, juwelen,+onroerend goed het te hopen dat In de veronderstelling dat de erflater onder de Vlaamse wetgeving valt, is het te hopen dat zij haar vermogen verdeeld heeft over onroerend en roerend vermogen. Ps Ik ben niks jaloers. Zolang ik zelf voldoende heb om zorgeloos te leven gun ik iedereen een zelfde 'rijkdom'. Ik ben blij voor haar. |
Mja... ik ga er geen bedrag op plakken want de life insurances weten we nog niet precies & de schatter heeft -om ons een plezier te doen, immo een pak minder 'gewaardeerd'. En dan de successionrights nog aiaiaiai :? :? Maar het zijn zeker geen Bill Gates-Warren Buffett toestanden ofzo.
Grosso modo is het ong 3/4 v een miljoen ieder I guess....., had m'n vader zich destijds tov zijn zus minder laten doen was het iets meer geweest want zij & haar gezin hebben zich toen wel het een & ander toegeeigend. Maar goed papounet was een mossel in dat opzicht en is vroeg heen gegaan vlak na z'n pensioen waardoor ie eigenlijk nooit echt rust heeft gekend, hij wilde op het einde zo graag terug naar Zuid-Oost Azie (Thailand) maar toen kreeg ie plots kanker en is ie op nog geen jaar doodgegaan :|:-(:-(:-(:-( Hij is ergens ook een mossel geweest met zijn pensioen, want hij had het door middel van een lump sum in 1× geind kunnen hebben. Feitelijk heeft ie door z'n vroegtijdige dood een cadeau gedaan aan het pension fonds. Maar ja "hadden & zullen he" :? edit: werd kanker bij hem vastgesteld |
hoeveel Big Macs is dat ?
|
looooooooooooool
|
Citaat:
Maar Bembem weet uit eigen ervaring hoe het leven minder prettig is als iedere frank omgedraaid moet worden, zij heeft het lang genoeg gedaan. Daarom ben ik blij voor haar dat ze nu eindelijk wat chance heeft. Ik zou alleen willen dat ik ook eens een chanceke had ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft geen zin iemand te vertellen wat ermee te doen als het verstand primeert. |
Citaat:
|
Citaat:
Men hoort inderdaad wel verhalen over mensen die de lotto winnen of zo en erin slagen dat geld er in een jaar of wat door te jagen. Daarna zijn ze er dan dikwijls slechter aan toe dan voor hun winst! |
Citaat:
Ik zou me toch maar eens gaan informeren, want volgens mij is het 20 euro te weinig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be