![]() |
Waarom eisen foto-gekken voorrang op?
Dat valt mij op in musea, historische gebouwen etc.
Vaak als iemand een foto wil nemen, eist die voorrang op. Niet eens enkel in de zin van 'even wachten tot de foto genomen is' (wat vaak al absurd kan zijn als je daar altijd mee rekening zou houden), maar zelfs in de zin van een poging doen om mensen te 'verjagen'. Terwijl de beste 'kijkpunten' zich natuurlijk doorgaans tussen de lens en het object bevinden. Als je antwoordt, 'dadelijk, ik ben nog even aan het kijken', dan zijn ze oprecht verbaasd... |
Of een variant: vragen om een foto te nemen. Dat tot daar nog, maar ooit wilde men er dan een 'romantisch moment' van maken, alsof ik de tijd zou moeten nemen om daarop te zitten zien. Ik nam snel de foto (wellicht niet al te best want hun houding was me al duidelijk :-)) en gaf het toestel terug en alweer oprechte verbazing...
|
Citaat:
ik blijf het raar vinden, mensen die in musea foto's nemen van schilderijen, koop dan een boek in de shop. De mensen die met tablets trekken zijn al helemaal weird. Vergis ik me, of is de selfiestick ondertussen wel passé ? |
Citaat:
|
What about #selfie-sticks? :-o
|
Citaat:
Ik heb er al geweten waar het niet mocht, maar dat is wel al een tijdje geleden. Ik denk zelfs dat het in Spanje was. Gewoon ff een vraag tussen de rest door. |
Citaat:
Met alle smartphones lukt verbieden toch niet meer |
Citaat:
Vooral in deze tijden dat je je moet haasten om een museumbezoek te kunnen eindigen vooraleer er een nieuwe lockdown in afgekondigd wordt. |
Citaat:
|
Omdat het gros van de mensheid ongelikte boeren zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
p.s. Ik stelde de vraag al eerder in deze wilde iederéén neemt foto's wereld. Wat doe je als je op straat ziet dat er iemand van u en uw naasten een foto neemt? Klacht tegen onbekenden of gaat die zijn gsm/fototoestel onder uw combat-boot? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk moet het "ongelikte beer" zijn maar ik vond "boer" meer van toepassing. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be