![]() |
En? Liet je je al vaccineren? (update 09/08/2021)
Nog eens een keuzepoll gemaakt voor de zekerheid. Misschien zijn de meningen al wat veranderd ondertussen?
|
natuurlijk liet ik me vaccineren. Ik ben immers niet GATACHTERLIJK
|
Optie 2 en het is nog allemaal waar ook :-D
|
Dilemma.
"Ja, ik liet me vaccineren, er is een risico ja, maar ik drink ook al wel eens pint en eet wel eens iets vettigs of snoep." past niet, want ik drink zelden of nooit een pint. "Neen, ik liet me niet vaccineren, drink geen alcohol, heb geen overgewicht en ik eet altijd supergezond en ik sport elke dag intensief." ook niet, want ik eet niet altijd supergezond en sport eigenlijk nooit intensief. Ik liet me wel vaccineren, omdat het volgens patrickve op basis van leeftijd min of meer al mocht. En ook, om iemand te citeren, omdat ik niet gatachterlijk ben. |
Natuurlijk liet ik mij niet vaccineren, ik ben immers niet gatachterlijk :lol::lol::lol:
|
ben maar passieve deelnemer aan het grote experiment
|
https://covid-vaccinatie.be/nl
22.227 kinderen van minder dan twaalf jaar zijn al (deels: 1 inenting) gevaccineerd. |
Dit is een 'tweet' om in te kaderen : https://twitter.com/Schrijfwijs/stat...63902499540993 :lol:
|
Optie twee zonder dat dagelijks intensief sporten. Er moet ook gewerkt worden hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer worden ze beschermd tegen dementie, reuma en kapotte heupen? |
Ja , ik liet me vaccineren , 2x :-)
Ik drink sinds mijn 18de geen alcohol !! Eet wel eens iets vettigs of snoep :-D |
Citaat:
En moeten anderen dat nu ook doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onderlegger Bicky Burger + ne goeie vettige Vege-McMurder met veel drek , splash :-D
|
Citaat:
En waarom? |
Citaat:
Maar ook , om eerlijk te zijn , ik mis het ook totaal niet !! En bovendien , ik lust het zelfs niet !! |
Citaat:
Of hoe zou je iemand noemen die medicijnen in zijn mond steekt zonder te weten de welke ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be