Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Voor hoeveel betaald te worden zou u seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260449)

IJsboer 9 augustus 2021 17:00

Voor hoeveel betaald te worden zou u seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht?

Ik vermoed dat de grens bij vrouwen lager ligt. Bij mannen is dit nog altijd meer taboe denk ik. Ik denk dat een man al een serieus vermogen moet krijgen voor hij zijn stijve lul met een luide kreun in een behaarde mannenkont duwt. Ik heb geen idee vanaf welk bedrag een vrouw met haar foef zou gaan botsen tegen een andere natte preut.

Wat denken jullie?

koe de poing 9 augustus 2021 18:25

Hoeveel zou de gemiddelde man betaald moeten worden om seks te willen hebben met Hot Marijke ?

fred vanhove 9 augustus 2021 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9747223)
Ik vermoed dat de grens bij vrouwen lager ligt. Bij mannen is dit nog altijd meer taboe denk ik. Ik denk dat een man al een serieus vermogen moet krijgen voor hij zijn stijve lul met een luide kreun in een behaarde mannenkont duwt. Ik heb geen idee vanaf welk bedrag een vrouw met haar foef zou gaan botsen tegen een andere natte preut.

Wat denken jullie?

Dat er heel heel veel zijn die dat gratis doen en graag. Echter lopen ze daar niet mee te koop.
Parenclubs zitten stampvol met biseksuele vrouwen.

Libro 9 augustus 2021 19:04

Telt Anuna ook?

maddox 9 augustus 2021 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9747291)
Dat er heel heel veel zijn die dat gratis doen en graag. Echter lopen ze daar niet mee te koop.

Niet alleen vrouwen.

En ook de meer fijnbesnaarde heren waxen pijnlijk.

Pandareus 9 augustus 2021 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9747278)
Hoeveel zou de gemiddelde man betaald moeten worden om seks te willen hebben met Hot Marijke ?

Volgens mij is dit voorbeeld ruim onvoldoende.

maddox 9 augustus 2021 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9747278)

Als "de" gemiddelde man die dame niet kent, wat ongeveer 99% van de mannen op aarde is, dan is het gewoon een kwestie van moment en plaats.
De meesten gaan er wel gratis over dan.

Henri1 9 augustus 2021 22:26

Citaat:

Wat denken jullie?

Als je uit de kast wil komen, hou je vooral niet in.

TV-verslaafde 9 augustus 2021 22:49

?

Vrouw met vrouw. Is dat niet super saai? Die lesbo's kijken altijd verveeld en kwaad.

Man met man. Is dat niet heel lichtzinnig? Hit and run. Even "komen" en klaar. Flinterdun. Zoiets als zo'n discohoer pakken. Even komen en klaar.

^^

TV-verslaafde 9 augustus 2021 23:04

American Psycho - There are no girls with good personalities

https://www.youtube.com/watch?v=KvqeeOKs9Bw

Dat vinden ze wel geil hé.

:roll:

De "psy" instelling.

Vee...

TV-verslaafde 9 augustus 2021 23:17

https://www.youtube.com/watch?v=Z3KGTbWxslw

Marshall Masters is in da fucking house. -_-

Fuck, gast.

Niet nu...

Skobelev 10 augustus 2021 06:14

No way, het idee alleen al. :roll:

Gipsy 11 augustus 2021 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9747291)

Geeft een raar en ongemakkelijk gevoel. Een vriend had mij de oren afgezaagd om mee te gaan. In de vestiaire eerst alles uit waar ik van nature geen probleem mee heb. Er waren zalen en kamers die door elkaar liepen en een berg eten stond uitgestald in een enorm buffet. Ik zie nog altijd het beeld van een man die een hamburger in zijn mond dopte terwijl hij eerder onverschillig gepijpt werd door een vrouw. Was toen eind twintiger en er liepen daar wel veel oudere min of meer zwaarlijvigen. Vooral vrouwen op hun terugkeer met onderuitzakkende attributen.
Heb tegen mijn vriend gezegd dat ik het gehad had en ben terug vertrokken. Geen tweede keer.

maddox 11 augustus 2021 22:09

Die oudere zwaarlijvigen betaalden wel voor de hoofdmoot, dat eten was het goedkoopste van de situatie.

Libro 11 augustus 2021 22:45

Voor mij betalen ze toch niet :mrgreen:

De schoofzak 12 augustus 2021 10:58

10.000 euro. Voor een half uur, niet langer hé. Maar wel full service gegarandeerd.

quercus 12 augustus 2021 11:31

Citaat:

Wat denken jullie?

Walgelijk idee. Hou op met dergelijke zieklijke fantasie. Het is al erg genoeg dat er zich reeds regelmatig omstandigheden hebben voorgedaan (én nog steeds opduiken) waarbij sodomie-verkrachting plaats grijpt.

Skobelev 12 augustus 2021 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9749660)
10.000 euro. Voor een half uur, niet langer hé. Maar wel full service gegarandeerd.

Zou je voor 10k€ een half uur in uw kont laten boren Schoof? 8O

fred vanhove 12 augustus 2021 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9749693)
Zou je voor 10k€ een half uur in uw kont laten boren Schoof? 8O

Hopelijk heeft hij genoeg boter bij de hand;-)

TheFourHorsemen 12 augustus 2021 11:53

Moeilijke vraag. Hangt enorm af van de looks van de persoon in kwestie.

Veel vrouwen zou ik ook niet doen zonder er goed voor betaald te worden hoor.

Ik beschouw mezelf als heteroseksueel maar ik zou toch een hoger bedrag willen om seks te hebben met bijvoorbeeld Reinhilde Decleir dan met een jonge, knappe, niet al te behaarde man.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be