![]() |
Voor hoeveel betaald te worden zou u seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht?
Ik vermoed dat de grens bij vrouwen lager ligt. Bij mannen is dit nog altijd meer taboe denk ik. Ik denk dat een man al een serieus vermogen moet krijgen voor hij zijn stijve lul met een luide kreun in een behaarde mannenkont duwt. Ik heb geen idee vanaf welk bedrag een vrouw met haar foef zou gaan botsen tegen een andere natte preut.
Wat denken jullie? |
Hoeveel zou de gemiddelde man betaald moeten worden om seks te willen hebben met Hot Marijke ?
|
Citaat:
Parenclubs zitten stampvol met biseksuele vrouwen. |
Telt Anuna ook?
|
Citaat:
En ook de meer fijnbesnaarde heren waxen pijnlijk. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
De meesten gaan er wel gratis over dan. |
Citaat:
|
?
Vrouw met vrouw. Is dat niet super saai? Die lesbo's kijken altijd verveeld en kwaad. Man met man. Is dat niet heel lichtzinnig? Hit and run. Even "komen" en klaar. Flinterdun. Zoiets als zo'n discohoer pakken. Even komen en klaar. ^^ |
American Psycho - There are no girls with good personalities
https://www.youtube.com/watch?v=KvqeeOKs9Bw Dat vinden ze wel geil hé. :roll: De "psy" instelling. Vee... |
https://www.youtube.com/watch?v=Z3KGTbWxslw
Marshall Masters is in da fucking house. -_- Fuck, gast. Niet nu... |
No way, het idee alleen al. :roll:
|
Citaat:
Heb tegen mijn vriend gezegd dat ik het gehad had en ben terug vertrokken. Geen tweede keer. |
Die oudere zwaarlijvigen betaalden wel voor de hoofdmoot, dat eten was het goedkoopste van de situatie.
|
Voor mij betalen ze toch niet :mrgreen:
|
10.000 euro. Voor een half uur, niet langer hé. Maar wel full service gegarandeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeilijke vraag. Hangt enorm af van de looks van de persoon in kwestie.
Veel vrouwen zou ik ook niet doen zonder er goed voor betaald te worden hoor. Ik beschouw mezelf als heteroseksueel maar ik zou toch een hoger bedrag willen om seks te hebben met bijvoorbeeld Reinhilde Decleir dan met een jonge, knappe, niet al te behaarde man. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be