![]() |
Telenet, miljaarde…dju.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210810_92972557
Citaat:
Hetzelfde bij Youtube. Nu soms al 2 reclames achter mekaar en unskippable. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Personalisatie-instellingen en cookies Inplaats van de mensen te dwingen bepaalde zaken zomaar lukraak binnen te pakken zouden zij zich beter bezighouden met hun YT eens deftig op te ruimen op basis van alle mogelijke kwalijke niet door de beugel kunnende filmpjes die er op staan en ook de malafide boodschappen eens naar de andere wereld te helpen. Ja ok, het is Google nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al lang aan het overwegen om enkel een data-abbo te nemen. Probleem is dat de kloothommels een pack mét tv haast goedkoper maken dan enkel een internet abbo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wordt op den duur bang dat het duurder wordt als je er eentje wegdoet. :? |
Citaat:
Zo heb je ook geen last van Terminators. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In De Tijd stond daarover ook nog dit te lezen:
"De Belgische tv-wereld wil reclameboodschappen schoeien op de leest van videoplatformen zoals YouTube. Wie programma’s van VTM of Play opneemt, zal bij het bekijken eerst een minuut niet-doorspoelbare reclame zien. De reclameblokken in het opgenomen programma zal u wel nog kunnen doorspoelen." Wat ze daarbij gemakkelijkheidshalve vergeten is dat die reclameboodschappen er enkel zijn voor niet-betalende Youtube gebruikers... Bij Telenet daarentegen betalen we al. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat was niet wat ik bedoelde. Men maakte de vergelijking met Youtube waar men in principe advertenties ziet (die men inderdaad kan omzeilen), tenzij men een abonnement heeft. Wel, ik heb al een telenet abonnement. Waarom dan nog advertenties? Idem met Spotify: ik ben betalende gebruiker en in ruil daarvoor word ik niet lastiggevallen met reclame. |
Citaat:
Maar het is nu wel heel toevallig dat Telenet toegeeft nu ze zelf met hun Play zenders (SBS) begonnen zijn. :lol: Er is 1 positief ding: je zal nu ook (het niet commerciële deel) van de VTM programma’s kunnen doorspoelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be