![]() |
Pang Pang!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210810_96570750
Citaat:
|
Ah ze hebben gelukkig hun UZI's nog niet op het stort gegooid.
Gewoon 9mm parabelum erin en knallen maar. |
![]() |
Citaat:
iederéén heeft schrik van spruiten die tegen 100km/u richting zijn kop vliegen. |
Citaat:
Waarom in de VS kopen als het lokaal gemaakt wordt? Ik vraag me af welke politicus met een extra koffertje uit een restaurantje is gewandeld. |
Citaat:
Politie 2019, binnenlandse zaken ? Jambon ? Wie had het kunnen peinzen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Idd.: ge hebt in dat geval zelfs meer dan een punt. |
Citaat:
Dat hebben ze bij wijze van spreken liggen op het schap bij de plaatselijke goede wapenhandelaar. Kan mij zo een 3 tal dealers bedenken die dat gewoon in de winkel hebben. (geen armour piercing en tracer toestanden natuurlijk) Ik twijfelde of het eventueel om een 5.7 versie zou gaan (P90) maar dat moeten ze ook gewoon op stock hebben. Dat wordt dus een verhaal met nog een staartje aan. even gegoogeld en inderdaad in NATO (voor het leger) 7.62 en een SCAR-LI is 5.6 (wat dus overeenkomt met wat ze in een P90 steken) Dat moeten ze toch gewoon in huis hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ministers gaan dat soort van dingen niet zelf uitpluizen hoor. Ministers vragen aan hun medewerkers om antwoorden op vragen te zoeken. De mogelijke oplossingen bekijken en goedkeuren. Alleen als ze 3 hersencellen hebben niet gefixeerd op zelfverrijking/heerlijking dat ze de voorstellen zelf nalezen en aan een toetssteen onderwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Die hongersnoden en genocides veroorzaken zichzelf niet hoor. |
Citaat:
Genocides, daar heb je mensen voor. Maar niet getreurd, god zal de zijnen wel herkennen. |
Citaat:
Citaat:
Wat voor onnozelheden gaan ze nu nog uitvinden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be