![]() |
Kinderen zijn bang van CO2 meters?
Wat is dat nu voor zever?
https://www.demorgen.be/nieuws/overl...zijn~b2e2c903/ Citaat:
|
ik zag het net en mijn broek zakte ook bijna af van verbazing...
Hoe wil je nu in godsnaam iets tegen dat virus (en in vele gevallen ook gewoon slecht verluchte gebouwen doen) als je niet eens meer de feiten mag meten. Dit ruikt verdacht veel, naar we weten dat er een probleem is, maar we willen daar niks aan doen omdat het teveel kost en dus gaan we maar zorgen dat er geen feiten kunnen worden vastgesteld. Van in het begin van de grote pandemie show, wordt dat al door iedereen met een beetje gezond boerenverstand gezegd. Verluchten, ! ! ! Als de kinderzieltjes niet tegen een digitaal metertje kunnen wat voor pussy's zijn ze daar dan van aan het maken. Opgegroeid tijdens de koude oorlog , met de bende van nijvel en CCC. Tussendoor schoten ze ook Italiaanse rechters af alsof het vliegen waren en liet de PLO met de regelmaat van de klok een vliegtuig ontploffen. Geen trauma's aan overgehouden, niet voor vliegen, niet voor supermarkten wel een pesthekel aan communisten, maar dat is gezond. ;-) |
Ik ben zelfs te verbouwereerd om in een lach te schieten. Ik weet niet hoe hierop te reageren.
|
Citaat:
|
Op mijn 10 jaar vertelde de leeraar vol vuur heftige verhalen over zijn kindertijd tijdens de Duitse bezetting.
Die van het tweede jaar was, een soort verrimpeld smurfke (ik denk dat die de eerste WO nog aktief had meegemaakt) dat was er nog ene van den oude stempel. ... Op een dag gingen we terug naar huis, maar die, die het wat bont gemaakt had, mocht nog even blijven, ... Ik ging als voorlaatste buiten, en hij deed achter mijne rug de deur toe met zijne regel in de hand.... |
Citaat:
En dan maar kop in het zand steken. |
Citaat:
Je gaat u blauw betalen aan lucht ontvochtigers, filters, ventilatoren etc... Terwijl je ook gewoon een raam kunt openzetten. |
Lol, het is al anderhalf jaar de modus operandi om iedereen bang te maken. Kijk maar naar de Dada's en Schoofs van deze wereld. Ze doen het in hun broek van niet gevaccineerden. En nu zetten ze geen CO2 meters om mensen niet bang te maken. priceless.
|
Citaat:
Idd. Al die stroomvreters zijn enkel goed voor de show. Raam open. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kit heel den boel dicht dat er gene lucht meer in of uit kan, om uw millieuvriendelijke verwarmingssystemen te kunnen doen werken . Co2 uitstoot weet je wel... Daarom hou je de Co en Co2 binnen, goeie oplossing he ! Ah ja dan vergeven we ons eigen, ... Wel ja, laat ons dan scrubbers, en ventilatoren etc plaatsen (die verbruiken geen elentriek he, beneden zit er ergens ene op ne velo te trappen of zo) Dus lucht terug proper,. maar dan is er iets kapot of vergeet de jos van ventilatie de filters te vervangen en komt er ene binnen met ne snotneus en voor je het weet is heel het gebouw besmet. Of sta jij buiten naar adem te happen . Ik zit ook in zo een spel , maar de ventilatie zou daar wel werken, allee ja als de airco etc niet kapot is he. |
Die airco en gesloten systemen, daar vervangen ze wel nog eens de filters maar bijna nooit reinigen ze de leidingen.
Dat is ook niet goedkoop allemaal bij een groot gebouw. Toch ventileren ze nogal wat rond die niet zo aangenaam is. Al lang geweten bij techniekers. |
Citaat:
|
Beter zou zijn om de kinderen 's morgends op school dat lekkere lepeltje levertraan terug te geven?
p.s. Ik slik dat alle dagen, ik ben dat graag beginnen mogen zelfs. :lol: |
angst voor licht en geluidssignaal...
dit moet een fopje zijn |
Citaat:
Men wil niet geconfronteerd worden met de vaststelling dat te veel lokalen niet voldoen aan de voorwaarden. De regering is bang voor CO2-meters in klaslokalen, niet de kinderen. |
Citaat:
het is toch maar eigen volk he |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be