![]() |
Belgen agressiefste automobilisten van Europa
|
juiste titel: belgen vullen enquetes het eerlijkste in.
|
Citaat:
Citaat:
|
18 en 17 % is nog altijd minder dan 1/5 hé.
|
Die enquete is als 2,5 jaar oud bovendien.
|
Het valt wel mee vind ik, vroeger was het veel erger.
|
En ik zou eerder aan Napels gedacht hebben hier, maar wie ben ik? AD is het HLN van Nederland natuurlijk. Veel komkommernieuws en af ook goede artikels. Dit is entertainmentsnieuws gebaseerd op weinigs anders dan komkommerkweltijd.
|
Citaat:
En hoeveel is dan 45%? En wat bedoelt Vias dan met een goede reputatie? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zeggen ga eens naar Portugal of ga eens naar Polen waar de rode lichten enkel als versiering beschouwd worden. Ooit al in Italië met een Italiaan meegereden? Mama mia; :roll: Daar hoor je de radio niet van het gescheld. 8-) |
Vergeleken met italie, portugal of de meeste landen in her voormalige oostblok rijden belgen zeer braaf en voorbeeldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als je vandaag eerst door belgie, duitsland, frankrijk en zwitserland gereden bent, dan valt de italiaanse rijstijl nog altijd op. |
18 jaar geleden, lol.
Citaat:
|
Nogal logisch ook als je belabberde wegen hebt. Je zou voor minder chagrijnig worden.
|
Sommige mensen worden helemaal iemand anders als hij/zij achter het stuur kruipt?
Discipline is ver zoek in de meeste gevallen. 8O We zijn achter het stuur veel sneller opgefokt Citaat:
![]() |
Citaat:
De starter van deze draad heeft het niet zo met automobilisten. Deze draad is eerder een reactie op de draad die ik onlangs opstartte "Meer verkeersdoden hoe zou dat komen"? Daar komt hij "nogal duidelijk" op voor de wielrenners en "tegen auto's", zou het één van die vele "wielerterroristen" zijn die het verkeer onveilig maken? Zelfs m'n broer een fervent maar normaal fietser werd door zo een "terrorist" van het fietspad gemaaid, gelukkig, zonder erg omdat hij zelf voorzichtig is. |
Citaat:
Als u achter "gelijk welk stuur bedoeld" kan ik u volgen. Sommigen denken dat ze "echt" op Francorchamps of in de Tour de France zitten. Gefrustreerden willen aan hun wederhelft of baas eens laten zien dat ze "wel" haar op hun tanden hebben. Je hebt de geïntoxiceerden, drugs of alcohol samen met oortjes in de oren en bellers, dat voor zowel zwakke weg gebruikers als automobilisten.. En dan heb je nog een ras apart, .... "de wielerterroristen" .... die de meest agressieve weg gebruikers zijn. In groep al helemaal, geen stopteken dat hen tegenhoudt en overal voorrang, zelfs op kinderen, bejaarden en het zebrapad. Mij bewijzen ze "niets" meer dan dat het "gevaarlijke" individuen zijn die oorzaak van veel ongevallen en storend in het verkeer zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be