![]() |
Café aan de Wolfgangsee serveert alleen nog aan ongevaccineerden
Strak plan of gaat dat tegenstand krijgen? (<- al aan de gang geloof ik die tegenstand :agrue:)
Café aan de Wolfgangsee serveert alleen nog aan ongevaccineerden Citaat:
|
Een vraag die elders reeds gesteld werd: hoe bewijst een potentiële klant van dat café dat hij/zij ongevaccineerd is?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is toch iets vreemds met dat artikel. Er staat: " Hier gilt: rein kommt wer genesen oder getestet ist, der Rest muss draußen bleiben." Een gevaccineerde die een test laat doen mag dan wel binnen? |
Citaat:
|
Is dat geen aanval op mijn persoonlijke vrijheid? :lol:
|
. error .
|
Citaat:
Meer valt er niets over te zeggen. |
Citaat:
Op mijn smartphone heb ik ook de app covidScan geïnstalleerd. Daarmee kan ik aan eenieder vragen of hij mij zijn CovidSafe zou willen tonen, en dan zien of het ok is. Eigenlijk ook nog checken aan de hand van de identiteitskaart, om te zien of het niet de smartphone van zijn buur is. Ik heb het eens gecheckt met de covidSafe van mijn heksie perfeksie. Dat scheen dus te werken. |
Citaat:
maar als je toch afdwingt om binnen te mogen, en ze schenkt je lauw bier, of slechts een driekwart pintje ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat er dus om dat voor de eigenaar gevaccineerd zijn geen betekenis heeft omdat je net zo goed kan besmet zijn. En dus eisen ze een test. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor wie niet kan bewijzen gevaccineerd te zijn is niet gevaccineerd zijn de evidentie zelve. Hoe zou je zelf zijn. ;-) |
Citaat:
Wat voor bende onwetenden moet ge zijn als ge uw kinderen en uzelf een QR code geeft en u laat kneden tot de staatsgeest van fascisten waarnaast Hitler een koorknaap is. Eerst die idioten en mensenmoordenaars ontslagen. Ze zijn onbevoegd en ongeschikt inzake volksgezondheid. Ze buisde grandioos en zijn te ver gegaan door de burger ongrondwettelijk te terroriseren met lekke maatregelen terwijl ze zelf superverspreidingen organiseerde. FASCISME ! |
Citaat:
Maar in het artikel staat: "In ihrem Café gibt’s Kaffee und Kuchen nur noch für Ungeimpfte." Dat klopt dus niet. Nu goed, wanneer ik eens in Strobl am Wolfgangsee ben, zoek ik het wel uit. :-) |
Citaat:
(Een negatieve serologische test zou kunnen. Als je Corona al hebt gehad en niet gevaccineerd bent heb je natuurlijk pech.) |
Citaat:
|
Citaat:
Die cafébazin heeft (hopelijk) toch geen toegang tot de Belgische database waar de onderliggende data staat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be