![]() |
September Verklaring Decroo Begroting
Net uit verlof
heb dus wat Belgische politiek federaal nieuws in te halen Klopt het , dat premier Decroo en zijn Vivaldi regering geen begroting visie zal voorleggen tijdens de september verklaring ? Indien dit klopt, moet ik de SPA ( Vooruit ) woorden herhalen "Ik krijg aan de kassierster in Nieuwpoort, Debora, dat niet uitgelegd....." |
ik vrees dat dat klopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw gok daaromtrent is evenveel waard als uw "vrezen" omtrent Vivaldi. Spreekt inderdaad boekdelen dat mensen al op voorhand in de "klaag en zaag" modus gaan. |
Citaat:
|
Bwa... begrotingen... dat zijn details
|
Citaat:
|
Citaat:
Kloef d'r op :oops: |
Citaat:
Voor Vivaldi moeten we zelfs niet meer vrezen. Het is duidelijk dat dit als één van de grootste rampen in de Belgische politieke geschiedenis zal belanden. |
Nu moeten we toegeven, het is een rampenregering. Corona, en dan de rotslechte , natte zomer (zoals ik me die herinner uit mijn jeugd, de jaren 80...)
Maar erdoor zwabberen als een stel kwijlende warme lucht producerende duurbetaalde lapzwanzen, da's er over. |
Covid, overstromingen.
Een deftig begrotingsdebat lijkt me nu meer dan ooit nodig. Of, 't is ni meer de moeite, da kan ook. |
Citaat:
En nieuw is dit niet, dat weten we al een tijdje. In de rapte een wat ouder artikeltje. https://www.rtlnieuws.nl/economie/ar...og-2020-corona 't spijtige is nu wel dat ons landje weer bij de koplopers zit. |
Citaat:
|
belgie is gans aan het wegrotten
prachtig |
Citaat:
de cement was een regering maken zonder NVA vlaamse partijen Spa en OVLD zagen daar " voordeel" in om een regering te vormen zonder Vlaamse meerderheid . CD&V volgde. maar een regering , dat is 4 jaar. Normaal worden de zware beslissingen genomen jaar 1 Jaar 2 , uitvoeren zware beslissingen Jaar 3 , elke partij in de regering mag scoren op zijn domein Jaar 4 , verkiezingen voorbereiden Met Vivaldi zit dit kader anders Jaar 1 , regering in lopende zaken wegens geen regeringsvorming mogelijk Jaar 2 , Covid en nu komt jaar 3. De cement brokkelt af. De tegenstellingen komen boven . En elke partij scoren lukt ook al niet. Groen zijn gascentrales , ik weet het zo niet als dat zal lukken Cd &v zijn grote staatshervorming , ik weet zo niet als dat zal lukken Spa en PS hun pensioen van 1500 € na 40 jaar ? u begrijpt dat voor Decroo in jaar 3 een begroting opmaken wandelen is op rotte eieren . Want begroting opmaken is keuzes maken, eigenlijk knippen en bepaalde punten afvoeren En nu zal blijken dat de cement " geen regering zonder NVA " eigenlijk niet de cement is die Vivaldi nodig heeft Decroo zit in de problemen, want hij zal leiderschap moeten tonen als schaap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be