![]() |
Een goed idee nodig om een nieuwe draad te openen
Heeft iemand een goed idee om een draad te openen? Ik zou graag een draad openen maar ik heb echt geen idee waarover, en ik wil niet onnozel overkomen met een belachelijke draad die helemaal nergens over lijkt te gaan.
Alvast bedankt. |
Wat dat laatste betreft ...
|
Zal het paargedrag van bronstige bonobo's meewegen in de tuchtsanctie die Eddy Demarez boven het hoofd hangt?
|
Citaat:
|
Iets met tetten misschien ?
|
Citaat:
Bij ons heet dat kiekestront. Daar zit van alles in. Op zich maakt het onderwerp niets uit, zolang het bespreekbaar blijft. Maar dan liefst waar iedereen welkom is zonder vernederingen en getreiter. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook met jezelf discussiëren. Of mijmeren. |
Vrouwen die na vijf seconden al op de zenuwen werken (Married at first sight seizoen 8).
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch liever iets waar vrouwen ook iets aan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mode en fashion draad
Met speciale aandacht voor hoeden |
Ik zou een draad starten waar alleen maar serieuze zaken mogen gepost worden.
Kwestie van het niveau van het forum wat op te krikken. :cheer: De eigenaar van dit forum zal u voor eeuwig & altijd dankbaar zijn. :thumbsup: |
Citaat:
Met vriendelijke groetjes Delphine |
Een draad waar men een studie maakt over dat er misschien met alles wat er op de wereld aan de hand is meer mensen zijn die kiezen voor euthanasie omdat zij de komende miserie op de Aardkloot niet meer willen meemaken? :?
Te ver gezocht? Anderzijds zou er misschien ook een draad gestart kunnen worden over: Politici & Politica's die zomaar eensklaps van partij veranderen moeten die niet een tijd op non-actief gezet worden dit in de zin van: zij kunnen véél verraderswerk doen. |
Een draad voor onze vrienden uit Afganistan, de geitentietjes draad.
|
Iets over AntiVaxxers en Vaxxers ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be