Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Vrouw doet oproep nadat ze zelf prik weigerde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260558)

IJsboer 18 augustus 2021 22:41

Vrouw doet oproep nadat ze zelf prik weigerde

https://www.hln.be/binnenland/vrouw-...eren~a9afde5a/

Wat zit die te zagen? Ze zal niet doodziek worden van het vaccin zoals iedereen hier op dit forum die zich heeft laten inenten en nu al weken op ziekteverlof zit omdat ze zich verschrikkelijk ziek voelen.

Erw 18 augustus 2021 22:51

Bang voor een spuitje.
Bang voor een beetje pijn.
En dan oproepen.
Wie oproepen?
Ik bvb weiger spuit omdat ik mezelf fysiek onderhoud, en gezond leef. Ik doe gewoon mijn best. Volstaat dat niet, so be it. No regret. Ik zie wel of ik het overleef.
Maar vooral weiger ik omdat de nazi's en hun collaborateurs en andere gesponsorden het pushen.
Die vorige mood maker, die amerikaan, wat zei hier iemand toen? Iets in de trant van dat ie beter zijn weightwatchers afspraak niet had gemist. Grof, maar waarheden zijn dat vaak. Je moet weten wat je doet en dat doe je door weten wat het gevaar is en wat jouw risico daarbij is. Bang van een spuitje, heeft niks met zulke overwegingen te maken. Deze vrouw draait haar vaan naar de gemakkelijkste wind, en dat is het zo ongeveer, denk ik.

Rudy 18 augustus 2021 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9754416)

Wat zit die te zagen? Ze zal niet doodziek worden van het vaccin zoals iedereen hier op dit forum die zich heeft laten inenten en nu al weken op ziekteverlof zit omdat ze zich verschrikkelijk ziek voelen.

Ze doet een oproep om zich te laten vaccineren.
Ze beseft nu pas als niet gevaccineerde wat het is om op IC te liggen.
Je kan ze moeilijk ongelijk geven.

Mambo 18 augustus 2021 23:11

Geloof dat toch eens niet.

Oma 18 augustus 2021 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9754433)
Geloof dat toch eens niet.

Hoeveel zou ze gekregen hebben om in de media te mogen komen om te liegen? Voor geld danst de beer.

Rapture 18 augustus 2021 23:25

Citaat:

"Fietser zonder fietshelm valt op zijne kop en belandt met hersenschudding in ziekenhuis en roept daarbij op aan alle fietsers om een helm te dragen"

Hoeveel procent van de niet-gevaccineerden belanden in het ziekenhuis?

Mambo 18 augustus 2021 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9754438)
Hoeveel zou ze gekregen hebben om in de media te mogen komen om te liegen? Voor geld danst de beer.

Geen idee. Acteursvergoeding allicht. Een paar honderd euro.

Haar saturatie was 98.
Perfect dus.

IJsboer 19 augustus 2021 03:32

Erge gevallen van brainwashing hier. Als ge de gewone kranten niet meer gelooft omdat een totaal onbekende op social media zegt dat ge drie soorten AIDS krijgt van een vaccin.

:rofl:

Hoofdstraat 19 augustus 2021 04:55

Die Turken zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

Zo ziek ziet ze er niet uit om in de IC te liggen, ik kan haar aanraden om een intubatie te weigeren, dan willen ze je dood maken.

HOUZEE ! 19 augustus 2021 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9754464)
Die Turken zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

Zo ziek ziet ze er niet uit om in de IC te liggen, ik kan haar aanraden om een intubatie te weigeren, dan willen ze je dood maken.

Ze heeft berouw getoond dus dat zullen ze haar niet lappen :lol:

Vraag me toch af wat dat is met dit soort mensen, denken die niet na? Ik weiger die vieze spuit maar ben evenzeer bewust van het feit dat ik - weliswaar minieme kans - ziek kan worden aan Covid. Maar daarvoor naar de kliniek lopen, pfff... er zijn betere uitwegen.

Skobelev 19 augustus 2021 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9754431)
Ze doet een oproep om zich te laten vaccineren.
Ze beseft nu pas als niet gevaccineerde wat het is om op IC te liggen.
Je kan ze moeilijk ongelijk geven.

Hoeveel interviews heb je al mogen zien van mensen die ziek zijn door het vaccin? Er zijn al een 20.000 doden en 1.8 miljoen gewonden in de EU door het vaccin.

https://www.frontnieuws.com/18-928-d...-19-injecties/

(bron European Medicines Agency via frontnieuws)

Walvader 19 augustus 2021 06:38

Citaat:

De PRAVDA doet weer haar werk en de meute trapt er uiteraard weer in.

Walvader 19 augustus 2021 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9754440)
"Fietser zonder fietshelm valt op zijne kop en belandt met hersenschudding in ziekenhuis en roept daarbij op aan alle fietsers om een helm te dragen"

Hoeveel procent van de niet-gevaccineerden belanden in het ziekenhuis?

Altijd dat gegoochel met cijfers. "Meer dan 90% op IC ongevaccineerd". En over hoeveel personen gaat het dan op 11 miljoen belgen ? 100 ? 120 ?

Vette Pois(s)on 19 augustus 2021 06:44

Citaat:

staat ze ook in de turkse statistieken?

Gast_Peken 19 augustus 2021 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9754461)
Erge gevallen van brainwashing hier. Als ge de gewone kranten niet meer gelooft omdat een totaal onbekende op social media zegt dat ge drie soorten AIDS krijgt van een vaccin.

Gij hebt duidelijk nog niet naar het nieuws geluisterd vandaag :-D

quercus 19 augustus 2021 07:18

Citaat:

:lol::lol::lol:
Daar gaan we weer…

Money, money, money…

It’s a rich man’s world !!!

Hoofdstraat 19 augustus 2021 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9754461)

Gogh, de kranten en andere massa media. Telkens er een onderwerp in het nieuws komt waarvan ik heel goed op de hoogte ben of iets waar ik zelf in betrokken was, dan zaten er altijd grote fouten en onwaarheden in, altijd.

De media moet je dus altijd in vraag stellen en dan krijg je jammer genoeg van die Mambo's en Oma's die zich vanalles laten wijs maken, van zaken die totaal van de pot gerukt zijn tot zaken met zeer veel waarheid en kennis.

Het grote probleem is dus de media, als die echt betrouwbaar zou zijn dan moesten we niet verder zoeken in alternatieve bronnen.

Mambo 19 augustus 2021 11:22

De media mag niet binnen op de corona afdeling.

Laat staan dat ze een interview afnemen.

Denkt daar nooit eens iemand aan?

Rapture 19 augustus 2021 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walvader (Bericht 9754486)
Altijd dat gegoochel met cijfers. "Meer dan 90% op IC ongevaccineerd". En over hoeveel personen gaat het dan op 11 miljoen belgen ? 100 ? 120 ?

Het is al dankzij dat gegoochel met cijfers dat men de massa bang heeft gekregen.
Nu moet dat gegoochel met cijfers ervoor zorgen dat iedereen zijn spuitje gaat halen.

Mambo 19 augustus 2021 11:46

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9754504)
Gogh, de kranten en andere massa media. Telkens er een onderwerp in het nieuws komt waarvan ik heel goed op de hoogte ben of iets waar ik zelf in betrokken was, dan zaten er altijd grote fouten en onwaarheden in, altijd.

De media moet je dus altijd in vraag stellen en dan krijg je jammer genoeg van die Mambo's en Oma's die zich vanalles laten wijs maken, van zaken die totaal van de pot gerukt zijn tot zaken met zeer veel waarheid en kennis.

Het grote probleem is dus de media, als die echt betrouwbaar zou zijn dan moesten we niet verder zoeken in alternatieve bronnen.

Dat klopt.
De media hun eigen schuld dat mensen ergens anders kijken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be