![]() |
Vrouw doet oproep nadat ze zelf prik weigerde
https://www.hln.be/binnenland/vrouw-...eren~a9afde5a/
Wat zit die te zagen? Ze zal niet doodziek worden van het vaccin zoals iedereen hier op dit forum die zich heeft laten inenten en nu al weken op ziekteverlof zit omdat ze zich verschrikkelijk ziek voelen. |
Bang voor een spuitje.
Bang voor een beetje pijn. En dan oproepen. Wie oproepen? Ik bvb weiger spuit omdat ik mezelf fysiek onderhoud, en gezond leef. Ik doe gewoon mijn best. Volstaat dat niet, so be it. No regret. Ik zie wel of ik het overleef. Maar vooral weiger ik omdat de nazi's en hun collaborateurs en andere gesponsorden het pushen. Die vorige mood maker, die amerikaan, wat zei hier iemand toen? Iets in de trant van dat ie beter zijn weightwatchers afspraak niet had gemist. Grof, maar waarheden zijn dat vaak. Je moet weten wat je doet en dat doe je door weten wat het gevaar is en wat jouw risico daarbij is. Bang van een spuitje, heeft niks met zulke overwegingen te maken. Deze vrouw draait haar vaan naar de gemakkelijkste wind, en dat is het zo ongeveer, denk ik. |
Citaat:
Ze beseft nu pas als niet gevaccineerde wat het is om op IC te liggen. Je kan ze moeilijk ongelijk geven. |
Geloof dat toch eens niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel procent van de niet-gevaccineerden belanden in het ziekenhuis? |
Citaat:
Haar saturatie was 98. Perfect dus. |
Erge gevallen van brainwashing hier. Als ge de gewone kranten niet meer gelooft omdat een totaal onbekende op social media zegt dat ge drie soorten AIDS krijgt van een vaccin.
:rofl: |
Die Turken zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Zo ziek ziet ze er niet uit om in de IC te liggen, ik kan haar aanraden om een intubatie te weigeren, dan willen ze je dood maken. |
Citaat:
Vraag me toch af wat dat is met dit soort mensen, denken die niet na? Ik weiger die vieze spuit maar ben evenzeer bewust van het feit dat ik - weliswaar minieme kans - ziek kan worden aan Covid. Maar daarvoor naar de kliniek lopen, pfff... er zijn betere uitwegen. |
Citaat:
https://www.frontnieuws.com/18-928-d...-19-injecties/ (bron European Medicines Agency via frontnieuws) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaan we weer… Money, money, money… It’s a rich man’s world !!! |
Citaat:
De media moet je dus altijd in vraag stellen en dan krijg je jammer genoeg van die Mambo's en Oma's die zich vanalles laten wijs maken, van zaken die totaal van de pot gerukt zijn tot zaken met zeer veel waarheid en kennis. Het grote probleem is dus de media, als die echt betrouwbaar zou zijn dan moesten we niet verder zoeken in alternatieve bronnen. |
De media mag niet binnen op de corona afdeling.
Laat staan dat ze een interview afnemen. Denkt daar nooit eens iemand aan? |
Citaat:
Nu moet dat gegoochel met cijfers ervoor zorgen dat iedereen zijn spuitje gaat halen. |
Citaat:
Citaat:
De media hun eigen schuld dat mensen ergens anders kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be