Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is culturele diefstal een schande? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260559)

IJsboer 18 augustus 2021 22:48

Is culturele diefstal een schande?

baa schoa en schaand

discuss plss proet

VROOOOOOOOOOOOT !!!!! *olifant valt bewusteloos*

koe de poing 19 augustus 2021 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9754423)
baa schoa en schaand

discuss plss proet

VROOOOOOOOOOOOT !!!!! *olifant valt bewusteloos*

is dat een Indische, een Afrikaanse, een porseleinkastolifant of die aandachtshoer van een rotolifant van een Kai-mook?

Vlad 19 augustus 2021 05:54

Qui a volé mon abc ?

De schoofzak 19 augustus 2021 09:40

Cultuurdieven: uitschot !!

CUFI 19 augustus 2021 09:58

Ja als ge dan Belg zijt, moogt ge alleen choclat, bier en wafels consumeren?
Zal kik wel pizza en spaghetti blijven vreten terwijl ik me steeds meer in woestijnkledij hul.
Mijn vrouw wordt nu ook een hoofddoek aanbevolen. Niet om haar te onderwerpen aan God, maar als symbool tegen deze moderne manier van leven. De gedwongen emancipatie van de vrouw is een gedrocht in onze cultuur.
Bescherm uw patriarchaat.

quercus 19 augustus 2021 10:42

Wat is eigenlijk de aanleiding voor het starten van deze idiote draad?

De schoofzak 19 augustus 2021 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9754619)
Wat is eigenlijk de aanleiding voor het starten van deze idiote draad?

Je volgt de (in dit geval buitenlandse) actualiteit niet?

Herr Flick 19 augustus 2021 22:09

Mensen die dergelijke onzin verzinnen (woke gedoe) moeten ze eens een maand of 6 dwangarbeid geven dat het zweet letterlijk en figuurlijk van hun kloten druipt. Die zever van in hun kombucha vegan koffiebar zal dan wel stoppen.

Het Verzet 19 augustus 2021 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9755142)
Mensen die dergelijke onzin verzinnen (woke gedoe) moeten ze eens een maand of 6 dwangarbeid geven dat het zweet letterlijk en figuurlijk van hun kloten druipt. Die zever van in hun kombucha vegan koffiebar zal dan wel stoppen.

Ik vind dat iets raar, dat woke gedoe.
Vroeger bij ons ging het vooral om de arme kindjes in Afrika.
Nu tegenwoordig is het precies, fuck die kindjes, maar dat ze Madame Albert in de winkel aangesproken hebben met meneer, da kan ni door de beugel.

Herr Flick 19 augustus 2021 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9755173)
Ik vind dat iets raar, dat woke gedoe.
Vroeger bij ons ging het vooral om de arme kindjes in Afrika.
Nu tegenwoordig is het precies, fuck die kindjes, maar dat ze Madame Albert in de winkel aangesproken hebben met meneer, da kan ni door de beugel.

Ja inderdaad, zo een dia reportage op t school over negerkes zonder eten of deftige kleren en dat ge maar veel dinges voor broederlijk delen moest verkopen voor die sukkelaars daar te sponseren.

(dat er toen al veel in nonkel pater zijn pij zal blijven steken zijn, nemen we er maar bij.) Nu wordt ge scheef bekeken als ge voor een vrouw de deur open houd. Ja dat kan ze zelf ook he, en beter, zeker, ... maar als ge het niet doet, zijt ge ne bullenbak.

t zal wel iets hormonaals zijn, ... hopla, weer iets verkeerd gezegd.

Kom ik zit hier wat disco te luisteren en toen kon je nog gewoon push push in the bush zingen, ... no problemo . t waren dan nog vrouwen ook, ik heb eerder de indruk dat we achteruit gaan ipv vooruit.

Het Verzet 19 augustus 2021 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9755180)
Ja inderdaad, zo een dia reportage op t school over negerkes zonder eten of deftige kleren en dat ge maar veel dinges voor broederlijk delen moest verkopen voor die sukkelaars daar te sponseren.

(dat er toen al veel in nonkel pater zijn pij zal blijven steken zijn, nemen we er maar bij.) Nu wordt ge scheef bekeken als ge voor een vrouw de deur open houd. Ja dat kan ze zelf ook he, en beter, zeker, ... maar als ge het niet doet, zijt ge ne bullenbak.

Kom ik zit hier wat disco te luisteren en toen kon je nog gewoon push push in the bush zingen, ... no problemo . t waren dan nog vrouwen ook, ik heb eerder de indruk dat we achteruit gaan ipv vooruit.

Inderdaad, het wordt gevoed door wantrouwelijk tegenover elkaar staan.
"Gij zult dat vast wel bedoelen om mij te kwetsen".
Ik begrijp niet dat je zo door het leven wil gaan.

IJsboer 19 augustus 2021 23:37

Als je iets met goede bedoelingen doet en dat kwetst iemand dan hebben jullie allebei een communicatieprobleem.

CUFI 20 augustus 2021 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9755180)

Nu doen ze dat op massa schaal. En die politiek denkt dat wij uilen zijn wanneer ze daar de aandacht van afleiden om hun handjes schoon te wassen.
Ziet de mens. Ecce homo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be