Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   kettingbrief (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260609)

HOUZEE ! 23 augustus 2021 14:29

kettingbrief

Beste,

Dit is een kettingbrief, die begonnen is door iemand zoals jij, en ik hoop dat deze brief ook jou verlichting en geluk zal brengen.

Anders dan andere kettingbrieven kost deze brief niets, het volstaat een kopie van deze brief aan zeven van je vrienden of kennissen, die net zoals jij geen corona wensen te betrappen, te zenden.

Als je deze brief verstuurt aan zeven mensen, dan zal je zeven maanden lang geen corona opdoen noch verspreiden. Je zal veilig op straat kunnen bewegen en zonder gevaar grote evenementen kunnen bijwonen. Maar verstuur je deze brief niet dan wacht een verschrikkelijk onheil. Je ademhaling zal langzaam stoppen en je zal sterven in een ziekenhuis.

Heb vertrouwen en verbreek de ketting niet!

Onlangs was er een man die de ketting verbrak: Lawrence Rodriguez uit Texas. Hij liet na om deze brief te versturen en stierf een maand later een vreselijke dood. Erger nog, een week later stierf ook zijn vrouw Lydia. Zij verstuurde de brief slechts naar haar zus. Zij smeekte op haar sterfbed haar kinderen om alsnog deze kettingbrief naar zeven mensen te versturen.

Hoogachtend

Je lotgenoot,

Jan Janssen 23 augustus 2021 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9757506)
Beste,

Dit is een kettingbrief, die begonnen is door iemand zoals jij, en ik hoop dat deze brief ook jou verlichting en geluk zal brengen.

Anders dan andere kettingbrieven kost deze brief niets, het volstaat een kopie van deze brief aan zeven van je vrienden of kennissen, die net zoals jij geen corona wensen te betrappen, te zenden.

Als je deze brief verstuurt aan zeven mensen, dan zal je zeven maanden lang geen corona opdoen noch verspreiden. Je zal veilig op straat kunnen bewegen en zonder gevaar grote evenementen kunnen bijwonen. Maar verstuur je deze brief niet dan wacht een verschrikkelijk onheil. Je ademhaling zal langzaam stoppen en je zal sterven in een ziekenhuis.

Onlangs was er een man die de ketting verbrak: Lawrence Rodriguez uit Texas. Hij liet na om deze brief te versturen en stierf een maand later een vreselijke dood. Erger nog, een week later stierf ook zijn vrouw Lydia. Zij verstuurde de brief slechts naar haar zus. Zij smeekte op haar sterfbed haar kinderen om alsnog deze kettingbrief naar zeven mensen te versturen.

Hoogachtend

Je lotgenoot,

Lang geleden dat ik dat woord nog gehoord had.:-)

Vlad 25 augustus 2021 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9757506)
Beste,

Hoogachtend

Je lotgenoot,

De brief hier plaatsen is niet hetzelfde als hem zeven keer versturen hoor. Goed geprobeerd. :-)

Herr Flick 25 augustus 2021 08:56

ik leef nog altijd, en het is intussen al jaren geleden dat ik meerdere kettingen onderbrak.

fake news dus.

Libro 25 augustus 2021 17:32

Soms is het leuk de zwakste schakel te zijn.

Universalia 26 augustus 2021 11:42

Inderdaad ook lang geleden dat ik het woord las of hoorde dat "kettingbrief"

Kan je dat vergelijken met een tupperwareparty of een pyramidespel? :rofl:

Rudy 26 augustus 2021 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9759741)
Inderdaad ook lang geleden dat ik het woord las of hoorde dat "kettingbrief"

Kan je dat vergelijken met een tupperwareparty of een pyramidespel? :rofl:

daar had je vroeger nog postzegels voor nodig, natgemaakt met de tong.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be