![]() |
Baby's op de trein, een terras...
Je hebt je rustig in de trein gezet, een mooie plaats, eerste klasse. Of je doet een terrasje, mooi uitzicht. En dan plots... iemand met een baby komt in de buurt zitten... Eerst lijkt het misschien nog mee te vallen, maar gauw komt er zoals verwacht kan worden ook geluid bij. Wat doe je?
|
Ik heb er niet aan gedacht om de enquête openbaar te maken, maar u mag uiteraard uw keuze toelichten.
|
Ik blijf zitten: ik lijdt niet aan die hippe fobie voor baby's en kinderen.
|
Citaat:
|
Ik voel me soms ambetant doordat de ouders zich ambetant voelen. Om de een of andere reden lees ik los door joelende of huilende kinderen en normaal pratende mensen heen maar word ik uit mijn concentratie gehaald door auto's, honden, kerkklokken, telefonerende mensen en geluiden zoals typen op een laptop of muziek via oortjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een jonge moeder met haar kindje. On-troostbaar. De dame zegde nog dat ze zich gegeneerd voelde omwillen van al die overlast. Waarop ik antwoorde: 'Helemaal niet erg, maar erger is dat uwe kleine steeds maar 'papa' roept naar mij. Wat moeten de mensen hier nu wel denken ?' :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Ik heb dan eer de neiging, waaraan ik evenwel vanzelfsprekend niet durf toegeven, om dichterbij te gaan zitten.
Ik heb het grootste respect voor moeders met kinderen. En wie dat niet heeft, vind ik forumgewijs uitschot. |
Blijven zitten tiens, voor't zelfde geld zijn er memmen te spotten.
En als'em wat neig blijt dan giet ik mijnen Duvel in den buggy. Dan weet hij waarom hij blijt gvd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met buggy's en baby's heb ik geen probleem op het OV. Wel met klein gasten dia al wel groot genoeg zijn om op de bank te kruipen, maar nog niet met hun voeten op de grond komen eens ze erop zitten.
Al tijdens het op de bank kruipen krijgt ge hun smerige schoenen tegen uw broek, en eens gezeten beginnen ze met hun benen te zwaaien en zonder schroom tegen uw schenen te stampen. Zat ook een keer op restaurant rustig te eten, komt daar een wijf met 2 van die koters voorbijgestruind. Die kinderen kwamen zo met hun schouders net boven mijn tafel uit en blijven gewoon aan mijn tafel staan met hun neus bijna in mijn talloor. Zo was er een ander gezinnetje dat zich neerzet aan de tafel naast ons en die vraagt of we ons brood willen afgeven want haar koters hadden honger en ze kon niet wachten om te bestellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan je het nog altijd op uwe zoon steken. :mrgreen: |
Ik mijd gelegenheden waar dergelijk volk op afkomt. Je zal me bv niet in een "kindvriendelijk" hotel zien maar liever in eentje waar "jongeren" onder de 16 niet binnen mogen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be