Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   (Gender neutraal) Freek Vonk bevestigt relatie met Amsterdamse ondernemer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260658)

dewanand 26 augustus 2021 14:36

(Gender neutraal) Freek Vonk bevestigt relatie met Amsterdamse ondernemer

shiit zeg dacht toen ik dit kopje las is Freek Vond nou HOMOFIEL geworden?? Wat een verlies voor het blanke RAS als zo een superieure Blanke Arische Hollandse man nu HOMOFIEL wordt en zijn superieure Genen dus niet zal doorgeven aan het nageslacht. Ja elke Evolutionaire bioloog zal zo reageren denk ik.

Survival of FITTEST Male Genes, ok maar dan moet die MAN GEEN HOMOOTJE worden he of gehomofiliseerd worden door manvijandige KUT wijven, die mannenhaatsters zijn en daarom uit protest dus LESBO Games gaan praktizeren samen, ja hoor ik heb veel gezien en gehoord. Veel feministen slaan door en bekeren zich radicaal tot de LESBO lifestyle om nooit meer met hun mannelijke onderdrukkers de lakens te delen en voor hem te baren.

Nu pas begrijp ik het helemaal ok, Door de harde Natural Selection of the fittest and hardest fucking Cocks zijn toch veel normaal heterofiele mannen gedwongen om alleen te leven, kinderloos te blijven tot de dood of maar te vluchten in HOMOSEKS met bottom gay boys en Tgirls. Dit zelf meegemaakt en ok ik geef het eerlijk toe, ik ben 100 % laagwaardig en inferieur genetische Surikoelie/ Hindoe apen afval nu uit hele surinaamse gemeenschap. hhaah The Weak Coolie Cocks must perish and die. Fuck or BE Fucked is the Iron rule of Mother Nature, Dharti Maata.

Gelukkig he Freek Vonk is een sterke, gezonde, potente, blank arisch heterofiele Hollandse kerel. Ik zou hem koippelen aan harem van 108 lagere kaste, PIKzwarte, hete Hindoe meiden uit Bihar om zijn superieure Ubermenschen genen zo door te geven aan heel veel superieur nageslacht. India is zielig landje, zo inferieur he daar in genetische zin, korte, kleingeschapen, minder potente, viesgekleurde, Dwerg Indiase Hindoe/ koelie aapjes zielepoten ok. Klein, mager, zwak, minder potent, fysiek inferieur, laag IQ, zielig ok. En ze bidden hele dag tot hele grote, blote beelden van lange, grootgeschapen blank Arische Hindoe Goden he. Ga maar zelf kijken hoe zielig dit is, in hindoe tempels, mandirs.

----------------------------------
https://www.nu.nl/achterklap/6153299...l_talk_wrapper

Freek Vonk bevestigt relatie met Amsterdamse ondernemer
26 augustus 2021 08:29 Laatste update: 6 uur geleden
46 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Freek Vonk heeft zijn relatie met de Amsterdamse ondernemer Franka Vedder bevestigd. De televisiebioloog plaatst donderdagochtend een foto van zichzelf en Vedder op Instagram.

"Happy", schrijft de 38-jarige Vonk bij de foto, aangevuld met een hartjesemoji. Onder anderen Bas Smit en Samantha Steenwijk reageren positief op zijn bericht.

Begin juli liet de bioloog aan Story weten met Vedder aan het daten te zijn, maar "dat het nog te vroeg was om van een relatie te spreken".

Vedder is de eigenaar van sieradenmerk Franky, haar zussen hebben samen het sieradenmerk Vedder & Vedder opgezet. In gesprek met Story beaamde ze de woorden van Vonk. "Freek en ik hebben het erg gezellig samen."

Vonk heeft in het verleden een relatie gehad met Eva Jinek. Die relatie strandde in 2015, na ongeveer twee jaar. Begin 2020 liet de bioloog via sociale media nog weten een relatie te hebben met de zestien jaar jongere Robyn, maar die relatie strandde kort daarna.
Freek Vonk en Franka Vedder bevestigen hun relatie op Instagram. (Foto: Instagram/Freek Vonk)

------------------ Reacties ook IK schrok ervan ok is Freek VONK een vieze homofiel nu??? jammer zeg dacht ik shit

4 uren geleden
Het spijt mij wel, maar als er staat "ondernemer" dan zal ik toch altijd in eerste instantie denken aan een man. Freek is dus wat de kop betreft voor mij opeens homoseksueel. Voor mij wordt het almaar waziger.
4 uren geleden
Dat had ik ook.
4 uren geleden
Is onderneemster dan een Nederlands woord?
3 uren geleden
Wanneer het gebruikt wordt zoals het bedoeld wordt, ja!
1 uur geleden
In jouw bekrompen belevingswereld misschien. Volgens het officiële woordenboek is het gewoon ondernemer, zowel voor zakenmannen als zakenvrouwen. En zo zijn er legio beroepen of vak richtingen die gewoon een universele term hebben, dus die worden en mogen gelukkig ook gewoon gebruikt worden. En gelukkig denken veel vrouwen er zelf ook zo over...

https://www.vrijemeid.nl/2019/02/zul...rneemster.html
3 uren geleden
Dat ligt dan denk ik toch een beetje aan uzelf. Ook volgens Van Dale is ondernemer genderneutraal: on·der·ne·mer (de; m,v; meervoud: ondernemers)
3 uren geleden
m en v slaat niet op wie het van toepassing is maar hoe het vervoegd en gebruikt moet worden. Ben het wel met je eens dat in normaal gebruik veel "mannelijk" klinkende aanduidingen worden gebruikt, een bizar voorbeeld secretaris is echt iets anders dan secretaresse of moeten we er dan maar secretarisse van maken ;)>

Maar toegegeven vond het ook een beetje verwarrend. Had er eerder een naam bijgegeven,
3 uren geleden
Dat een woord genderneutraal gebruikt kan worden zegt niets over of het onderwerp dat ook is.
2 uren geleden
Het zegt vooral niets over uw eigen interpretatie

-------------------

https://www.nu.nl/achterklap/6153299...l_talk_wrapper
--------------------------------

Het Verzet 26 augustus 2021 15:48

Miauw miauwkes.

dewanand 16 april 2025 15:40

rassenoorlog is toch natuurlijk proces ok ook in zwarte werelden india afrika amerika

oude topic maar eea mbt Transgender Rechten is nu al jarenlang aktueel en de harde wetenschappelijke theorieen hierover zijn toch doorslaggevend.

Ik open toch aparte centrale topic over Transgender Rechten
het is niet simpel, heel ingewikkeld

gisteravond nog ontmoette ik een Transgender manspersoon in Transitie bij de introductie avond voor nieuwe leden van groenlinks delft, en dit soort van Gammafielen heeft geen echte natuurlijke VAGINA, Geen baarmoeder, geen eierstokken, geen echte vrouwelijke borsten en psychologisch zijn het GEEN natuurlijke Vrouwen, dus ok het harde criterium van natuurlijke HUISvrouwzijn in maatschappelijke zin is doorslaggevend denk ik, dus de uitspraak onderin is het allerbeste nu, ook voor alle Gammafiele denominaties.

Ik ben zelf psychiatrische patient en min of meer een Quaternaire Gammafiel, en ik maak er geen geheim van dat ik genetisch gezien EXtreem Minderwaardig ben, als iemand van het Lagere Kaste Surikoelie Apen PV RAS uit Afro/ Koelie apenlandje Switie Sranang.

The Weak Must Perisch and Die, this is the merciless but Right Law of our Whorish Mother Nature and the best for the Next Generations. Zwakke, inferieure, te kleingeschapen, minder potente mannetjes moeten toch een verbod krijgen om hun minderwaardige en laagwaardige genen en y chromosomen voort te laten bestaan en ik denk hierbij toch vaak aan mijn (MOSLIM) Moeder die er veel spijt van had dat zij een minderwaardige hindoeman koos die haar omstreeks sept 1965 dus zwanger neukte zodat ik 9 maanden daarna geboren kon worden. NU begrijp ik mijn moeder beter, dus waarom zij vaak spijt betuigde jegens mij van: 'Ik moest jou geaborteerd hebben Waldo'. (Haar derde zwangerschap na mijn geboorte had zij geaborteerd denk ik, in 1967, zeker weet ik niet. )

================================
https://www.nu.nl/buitenland/6352812...s-vrouwen.html

Brits hooggerechtshof erkent transgender vrouwen niet als vrouwen
Door onze nieuwsredactie
16 apr 2025 om 13:39
1.2K reacties

Delen
Het Britse hooggerechtshof heeft woensdag besloten dat alleen mensen die als vrouw zijn geboren als vrouw worden beschouwd volgens de zogeheten gelijkheidswet. De uitspraak heeft invloed op de rechten van transgender personen en leidt tot discussie over genderrechten in het Verenigd Koninkrijk.
De term 'vrouw' in de gelijkheidswet (Equalities Law) verwijst volgens het hooggerechtshof "uitsluitend naar personen die bij geboorte biologisch vrouw zijn", meldt persbureau AP woensdag. Dit betekent dat transgender vrouwen, zelfs met een officieel gendercertificaat, niet als vrouw worden erkend volgens deze wet. Wat dat in de praktijk gaat betekenen voor deze mensen, is nog onduidelijk.

De gelijkheidswet is er om discriminatie te voorkomen en moet ervoor zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft, ongeacht geslacht, ras en religie. Het Britse hooggerechtshof benadrukt dat transgender personen nog steeds worden beschermd tegen discriminatie. Dit geldt specifiek in situaties waarin hun geslachtsverandering een rol speelt.

De uitspraak kwam na een juridische strijd in Schotland. De conservatieve organisatie For Women Scotland (FWS) vocht tegen een wet uit 2018, die openbare instanties verplichtte om minstens de helft van hun bestuurdersrollen door vrouwen te laten vervullen, waarbij ook transgender vrouwen met een gendercertificaat meetelden als vrouw. FWS vond dat dit onrechtvaardige situaties veroorzaakte.

Het hooggerechtshof gaf de organisatie gelijk en maakte zo een einde aan de richtlijnen van de Schotse regering.

Rechten van vrouwen tegenover die van transgender personen
De uitspraak heeft een fel debat over genderrechten en gelijkheid in het VK op gang gebracht. Sympathisanten van FWS, onder wie Harry Potter-schrijfster J.K. Rowling, vinden dat transgender vrouwen niet meer rechten mogen hebben dan vrouwen die als vrouw zijn geboren.

Critici, zoals Amnesty International, noemen de uitspraak "schadelijk voor de rechten van transgender personen". Volgens de mensenrechtenorganisatie schendt het uitsluiten van transgender vrouwen mensenrechten en wordt toegang tot vrouwspecifieke diensten erdoor belemmerd. Amnesty pleit "voor aanpassingen van de wet om ervoor te zorgen dat de rechten van mensen die zich als transgender identificeren volledig worden gerespecteerd".

https://www.nu.nl/buitenland/6352812...s-vrouwen.html
=================================

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be