![]() |
Zij die al 2 spuiten gehad hebben, lopen het hoogste risico en moeten # 3 gaan halen
1 Bijlage(n)
1 van de meest geprikte landen ter wereld kamp met een fors stijgend aantal besmettingen en overlijdens ...
|
|
Citaat:
wie is er gevraagd? waar is het impressum? edit 2021 Vaccinatie Peiling. Initiatief zonder Rijksoverheid aaaah OK Fakenews |
Citaat:
|
Citaat:
Er is geen andere optie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gevallen nemen toe met het wegnemen van sociale afstand, nieuwe variant, vaccin minder effectief, enz. In ieder geval wijzen de huidige gegevens erop dat zelfs als er doorbraakgevallen zijn onder de volledig gevaccineerde Israëli's, hun infecties zijn minder ernstig dan onder degenen die helemaal geen prikken hebben gehad.
|
Citaat:
|
Studie 76000 covid gevallen uit Israël.
https://www.medrxiv.org/content/10.1....24.21262415v1 Natuurlijke immuniteit is veel beter. Punt. |
Citaat:
Of mogen die soms geen aandelen bezitten? |
Citaat:
Punt! |
Citaat:
Men heeft gekozen voor de weg van de minste weerstand, en dat geeft dan nu munitie aan de tegenstanders die nu het hele concept van vaccinatie proberen onderuit te halen. Sommigen gaan zo ver om te stellen dat OMDAT vaccinatie geen 100% sluitend wondermiddel is, dat het DUS slecht is/was. Tja... De Delta variant leert ons dat dit idd niet gaat weggaan, iets wat jullie als wetenschapper ongetwijfeld perfect konden voorspellen. Maar we mogen ons toch ook niet vergissen van doel, noch van vijand : de vaccinatie zorgde voor een extreme daling van de zware ziektebeelden en een extreme daling van het aantal overlijdens. Als leek blijf ik nu een beetje op mijn honger inzake perspectief voor follow up : gewoon een derde shot 'booster' met hetzelfde vaccin ? :? Waarom gaan mega bedrijven zoals Pfizer geen meer specifiek op die Delta variant gestoelde vaccins produceren, voor diegenen die al 2 shots kregen ? Zou dat geen langere bescherming geven ? Of gaat men echt maatschappelijk het gokje durven nemen dat op een bepaald ogenblik vaccinatie moet wegvallen en dat natuurlijke immuniteit het MOET overnemen ? Ik kan me voorstellen dat wetenschappers zo redeneren, richting : wat is het meest efficiënte. Maar politici (= beleidsbeslissers) zijn zo niet, die redeneren altijd in functie van hun paraplu inzake aansprakelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Punt. Iedereen die de huidige kennis wil kennen, leest PREPRINTS. Publicaties komen maanden later en dienen enkel om op uw CV te zetten. Peer review is geen "goedkeuring door het establishment" maar gewoon het weren van dingen waar je uw tijd zou aan verdoen, maar waar je zelf van zou merken dat het niet nuttig is. Als je enkel maar artikelen in tijdschriften leest, dan loop je uiteraard 6 maanden of zo achter he. Het enige dat voorvalt als je een preprint leest, is dat je zelf na een tijdje merkt dat het bullshit is en je je tijd hebt verdaan. Daar dient peer review voor: om U die tijd niet doen te verliezen. Maar dat is het dan ook. |
Citaat:
|
Uit de facebookpagina van Van Ranst, en gebaseerd op een Nl studie:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben wel +65, maar verder geen risico-geval qua gezondheid.
Toch zal ik "vliegen" achter een evt derde spuit, indien deze vrijgegeven zou worden voor mensen zoals ik. Ook zo met de griepspuit van dit najaar. |
Citaat:
De vraag is ook of er wel herhaalde totale vaccinatie MOGELIJK is, als de evolutie van het virus te snel gaat, en het vaccin zoals nu zodanig snel zijn efficientie verliest, moet je om de 3 maanden een nieuwe versie hebben. Zoiets is belachelijk voor een ziekte die niet eens 1% van de bevolking kan doden. Het ware beter geweest van het gewoon laten te waaien en gewoon te worden aan de doden. Want nu blijven we maar in onze angst psychose vastzitten, en gaat deze winter exact op de vorige lijken kwa psychose, zoals deze zomer exact op de vorige heeft geleken - of eigenlijk stukken erger. Wij zitten nu in een stramien van besmettingen belemmeren, arbitraire liberticide maatregelen, en kwakzalverij waar er geen enkele horizon meer is. Het "alles oplossend vaccin" was de laatste wortel die "hoop" gaf dat we uit deze waanzin zouden wakker worden ; nu dat vaccin faalt als wondermiddel om de besmettingen te stoppen, is er niks meer aan de horizon dat ons nog kan verlossen van een eeuwigdurende gekte van gemaatregel volgens de curves, en zottigheden die nu gemeengoed zijn geworden, zoals maskers, pasjes, willekeurig mensen opsluiten, zaken dicht doen, en zo voort he. Wij hebben een vaccin pause gehad die we verknoeid hebben, en nu, met een uitgewerkt vaccin, gaan we weer een golvend najaar tegemoet he. Waarbij het weer opbod gaat zijn van waanzin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be