![]() |
Handtekeningen verzamelen
Wie deed het vroeger ook ?
Ik heb er maar een paar, en toch vooral van has beens. Ja jullie Petra 'Pitti' Polak, Ivan Sonck, Tom Wolf en Els Helewaut. Ter mijner verdediging wil ik wel aanhalen dat Elsje Helewaut dertig jaar geleden een lekker ding was. Ivan Sonck iets minder :-) |
Ik gaf vooral handtekeningen, als grote ster in de CCCP
|
Ik heb hier een gesigneerde vinyl liggen van Ploegsteert van het Zesde metaal. Nu vraag ik wel enige clementie: ik had al zes Westmalles gedronken toen ik die gekocht heb en heb laten signeren
|
Citaat:
|
Uit mijn jeugdjaren heb ik enkel handtekeningen van politieagenten die mijn nummerplaat gefotografeerd hadden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
ze is polies, dus uiteraard is ze manwijf [/Eddy Demarezmodus] |
Citaat:
Je zegt dat je je vrouw voelt en nonbinary lgbtqai+ bent. |
Niet de beste optie soms om uw handtekening zomaar overal te laten rondslingeren.
Soms als ik dan toch eens iets moet tekenen geef ik mij uit voor analfabeet en zet ik met véél moeite een kruisje. :lol: In 99,9% van de gevallen breekt de punt van mijn potlood dan nog af ook. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste tekstverwerkers hebben wel de mogelijkheid om een digitale handtekening te maken. Ik heb daar allemaal géén boodschap aan. :oops: |
Op de bankkaart terminals moet een "x' knopke voorzien worden als alternatief voor de pincode.
|
Alleen seksboekskes en chequeboekskes.
|
Ik heb nooit aan die afgoderij meegedaan. Mag ik uw handtekening a.u.b. die schijten ook stront (zou mijn vader gezegd hebben.)
|
Citaat:
|
Ik heb er duizenden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be