![]() |
ik herinner me nochtans de reportage over het sp.a-congres op de vrt met SStevaert die een heleboel zever verkocht over het aanspreken van het Vlaams Belang met 'VB', prachtig voorbeeld van superieur beleid zeker?
|
Waren daar ook ballonnen aanwezig? :roll:
[size=1](Tussen haakjes, de sossen mogen me gestolen worden!)[/size] |
Citaat:
ben je er zodanig van gefascineerd dat je dáárvoor een topic moet openen? |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je dat trouwens helemaal zelf gevonden? |
Citaat:
|
Ik zeg nergens dat het over mij gaat.
Gij zijt zeker geobsedeerd door mij! :twisted: |
Citaat:
OMG! Btw ik was erbij en er heerste een excellente sfeer, een sfeer waarbij ze bij andere partijen jaloers op zouden zijn, Moet ik je de volgende keer meepakken? (je moet je wel gedragen dan ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Doen wij ook ... met carnaval! :lol: Ik zal eens meekomen en uw buggy duwen. ;) |
niveau zulle ... :roll:
|
nog even en ik geraak tot op uw diepte. :twisted:
|
[quote=Het Skill Effect]Nu is er geen twijfel meer mogelijk, het Vlaams Belang blinkt uit in verpakte lucht!
Op het congres werd dit ook symbolisch weergegeven, de dubbele boodschap is overduidelijk! De partijvernieuwing, de statutenwijziging en de zeverspeeches,... zijn al voorbeelden van verpakte lucht, het slotmoment bewees dit! Wat niemand blijkt te hebben opgemerkt: Slechts een dikke 460 kaderleden stemden, op meer dan 900 aanwezigen. Wat wil zeggen dat slechts de slaven (kaderleden waarvan 80 man partijraad, een 100-tal personeelsleden en de rest mandatarissen ?) stemrecht hadden. Tenzij men hier zal beweren dat bij de rest het enthousiasme bijzonder laag was.... |
Daarom heb je dus ballonnen en slingers nodig. ;)
|
Citaat:
![]() |
Be my slave, biaaatch! :rofl:
|
Bezoek de Vlaams Belang Shop! :lol:
|
is die van dermeesch eigenlijk zwanger?
|
Ze gaat binnenkort haar ei leggen! :rofl:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be