![]() |
Hoe hangt bij jou de wc-rol?
Het einde van de rol aan de buitenkant:
![]() Het einde van de rol aan de muur: ![]() |
Op een normale manier.
|
Citaat:
|
![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er pertinent zeker van dat er stomme vragen bestaan. Een wc-rol ligt of hangt nu eenmaal zo dicht mogelijk bij je gat. Daar is weinig discussie over. |
bij mij staat de wc rol. Ik heb geen zo'n houder aan de muur hangen, de rol staat dus gewoon op het kastje naast de porseleinen troon
|
Citaat:
|
Die ligt gewoon naast de pot, op de bak Westmalle.
|
Ik wissel af. Het leven moet al eens een verrassing inhouden.
|
Hangt er van af in welke richting Mekka ligt.
|
Als je nu zo'n wc rol op de grond legt.
En je trekt aan het eind, in welke richting rolt die dan ? En als je nu een bobijn op de grond legt ![]() En je trekt aan het koordje, in welke richting rolt die dan ? |
Citaat:
Mensen die WC-rollen ophangen zijn snobs die willen uitpakken met hun houderke. |
![]() Geen WC papier meer op mijn toilet. |
![]() ![]() |
Ik heb iemand klaar staan die de rol vasthoudt en me de vellen, op de juiste lengte afgescheurd en ten gepaste tijde, aanreikt.
|
![]() De filmprent "Coming To America" met Eddy Murphy kwam daar ook géén wc-scene in voor ... Het 'kleine' kamertje is- en blijft de rustigste kamer in huis ... soms toch. Nu zouden wij de draad kunnen 'doortrekken' met: staat uw wc in de badkamer of heeft uw wc een eigen 'kamertje' in huis. Ik heb een aparte 'kamer' voor de wc voorzien. Stel dat de wc zoals je véél ziet naast het bad staat (kwestie van leidingen leggen denk ik) en er is iemand anders een douche of bad aan het nemen en u heeft de avond tevoren iets teveel 'chili con carne' gegeten??? Dan hoor je de andere persoon eensklaps vragen: "De vlucht van de hommel aan het blazen?" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be