![]() |
Beroepen die je nooit wil uitoefenen
uitkuiser van dixies op festivals
![]() en fotomodel bij bol.com ![]() ![]() dan toch nog liever die dixies |
Industrieel reinigen wil ik nooit meer doen. Dan deed ik nog liever afvalverwerking of wc's kuisen.
|
Plaats delict schoonmaken. Of ambulancier bij BAS.
|
Telefoonverkoper (of hoe dat ook heet).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als kind dat 's nachts de vuilniszakken ging doen om iets bruikbaars te vinden, het te recupereren en het te verkopen tot huidige zakenman heb ik zowat alle beroepen gedaan die als minderwaardig noch gerespecteerd worden beschouwd.
|
Ik heb wel te doen met ijscreme verkopers, nen helen dag naar zo een dwaas muziekske luisteren en traag rijden en dan die kinderen, ... nee vanile, nee chocolat nee doe toch maar vanile , wacht nee er is aardbei,.... ik had dan al lang van diene kleine smurfenijs gemaakt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prostitueebeoordeeler.
Allee ja, als ge een 10 moogt geven, ja, maar als ge een paar keer 0 moet geven... |
Cameraman bij een realityshow van oninteressante mensen, zoals de Kardashians, De Verhulstjes of die Kathleen van ooit nog K3, aka prinses zagemeel in de kop
|
Citaat:
Snap je 'em. Flauw.... |
Citaat:
Onder de 5/10. Slecht. Boven de 5/10. Goed. De rest volgt later. Wat er uitkomt van praat is bijkomstig zeker? Uit hun anus spreken. Saaie drillsessie zeg.... |
Citaat:
|
Citaat:
Rolex, Porsche, fout karakter. Vrouw wil wel. Goed karakter, huismus, slordig gekleed. Vrouw wil niet. |
Citaat:
|
Prostituee.
|
Citaat:
|
Gewoon geen enkel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be