![]() |
Aftreden van staatssecretaris Schlitz?
Hoe is dit toch mogelijk? Wij hebben een staatssecretaris van gelijke kansen die niets anders doet dan mensen uitsluiten. Mannen als reden van alle kwaad. Hoe leg je zoiets uit aan jezelf.
Het is niet de eerste keer dat Schlitz als groene fundamentaliste, haar eigen bevoegdheid openbaar belachelijk maakt. Herinner u het incident met haar regeringscommissaris Ihsane Haouach, die met een hoofddoek haar functie wilde vervullen en tenslotte zelf ontslag nam. Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...d&utm_term=1-0 Ahja, Vivaldi is geen kibbelkabinet, hoor.:roll: |
Dit is toch nog een graadje erger dan seksistische commentaar van een sportjournalist.
|
Ik had niet gezien dat er al een draad voor geopend werd.
Politiek in België interesseert me niet veel maar ik viel terloops op dit artikel. https://www.hln.be/binnenland/staats...zijn~ab2d7f5d/ De staatsecretaris voor Gendergelijkheid, Gelijke Kansen en Diversiteit (wat een winderige zeikbenoeming) organiseert een evenement waar mannen uitgesloten worden. Zotter kan het niet worden. Plus on est de fous, plus on rit. |
Hieronder een echt geestige quote uit bovenstaand artikel !!!
Citaat:
Citaat:
|
Ze liegt er tenminste niet over. Voor de rest is het ern scheet in een fles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dat wijf is zich van geen kwaad bewust.
We leven in een maatschappij waar niemand nog iemand van een andere groep of gezindte begrijpt. Walen en Vlamingen, woke en klassieken, groenen en klassieken, moslims en cultuurkristenen, moslims en atheïsten, groen&sos tegenover moslim-critici. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry...op zijn minst verontschuldigingen zouden op zijn plaats zijn. Een rechtzetting... |
Citaat:
Ik dacht tot vandaag dat de domste creatuur die er ooit in een regering heeft gezeten Elke Sleurs was. Maar er is blijkbaar erger mogelijk : Sarah Schlitz. En dan die tenenkrullende tsjeefse uitleg van haar woordvoerder : “Je moet dit evenement niet zien als iets dat ‘verboden’ is ‘voor’, maar eerder als iets dat ‘gereserveerd’ is ‘voor’." ![]() |
Citaat:
Er is hier ook geen schade aangedaan aan mannen of voel jij je onrecht aangedaan omdat je er niet bij mag zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be