![]() |
Hoe ga je om met bewust niet-gevaccineerden in de vriendenkring of familie
1 Bijlage(n)
Hoe ga je om met bewust niet-gevaccineerden in de vriendenkring of familie
Bijlage 114846 Vooral luisteren blijkt het sleutelwoord te zijn. Het coronavaccin blijkt dé splijtzwam in heel wat vriendenkringen en families. Niet alleen wegens de meningsverschillen, maar ook omdat het samenzijn zelf in het gedrang komt. Filosoof Patrick Loobuyck legt uit waarom uitgerekend het covid-vaccin zo’n probleem is en wat eraan te doen valt. Probeer actief te luisteren naar elkaar en erkenning te geven aan hun opvattingen zonder dat je moet toegeven op je eigen standpunt, maar dat is geen gemakkelijke oefening." Bron: VRT NWS - Antivax overtuigen of niet Ik dacht eerst een enquête te maken, maar het aantal antwoordmogelijkheden is nogal uitgebreid. Hoe ga je om met mensen die zich bewust niet laten vaccineren. |
Ik heb het er niet moeilijk mee aangezien ik zelf gevaccineerd ben.
Laat elk in zijn of haar eigenwaarde. Ik heb er geen last van. Elk z'n keus. |
Wat een bullshit artikel weer, met een bullshit filosoof met zijn hoofd in zen kont.
De VRT moet vooral stoppen met mensen tegen elkaar op te zetten. |
Citaat:
Het is de filosoof die de moraalridder probeert te zijn, voor discussie vatbaar of niet. |
I don't give a sh*t, ik heb het gevoel dat IK aan de juiste kant sta en dat de zorgen voor de antivaxxers zijn, en aangezien dat zij mij niet meer ziek kunnen maken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het dekt de lading. :) ![]() |
Citaat:
Nu is er wel 1 geval waarin ik kan begrijpen dat dat meiske hysterisch wordt als vaxster: dat is dat zij obese antivaxxer ouders heeft, en zij nog afhankelijk is van hen, en zich zorgen maakt voor wat er met haar zal gebeuren als die onnozelaars dood gaan aan covid. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
True love be like...
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Lees de naam eens : Pieterjan. Die kerel gaat het ver schoppen op Canvas. De mannelijke Kathleen Cools. Hij slijmt niet met de mening van de filosoof. Verre van. Of de filosoof nu gelijk heeft of niet laat ik voorlopig in het midden. Luisteren en vooral niet stigmatiseren, zolang dit wederzijds is. |
Citaat:
1) het niet doorgeven van de ziekte, waar vaccinatie niet veel tegen doet 2) het niet gebruiken van een ziekenhuisbed waar jonge mensen niet veel toe bijdragen dus noegabolle geholpen wordt met het vaccineren van niet-risico personen. In werkelijkheid moet je als gevaccineerde elke niet-gevaccineerde bedanken om eventueel een klein extra risicootje op zware covid willen te nemen, om niet bij te dragen tot de dynamiek om het vaccin rapper omzeep te helpen. |
Citaat:
Volgens mij heeft ze in haar kot te lang voor de tv moeten zitten naast pa en ma. |
"Hoe ga je om met bewust niet-gevaccineerden in de vriendenkring of familie?"
Misschien met respect voor ieders vrije keuze en als MENS? :roll: |
Citaat:
Hopelijk is er redding in de buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be