![]() |
He has a dream ...
Deense minister van Migratie: “Mijn droom is nul asielzoekers”
Ik denk dat er velen zijn die dezelfde droom hebben. Citaat:
Kan men dat nog wel terugdraaien? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Na mijn vorige schrijven ben ik even gaan wandelen. Ik kwam uiteindelijk aan de kanten van De Keyserlei terecht en wat je daar ziet dat kan uw ergste verbeelding/nachtmerrie noet eens aan. Ik dacht echt dat ik in een verkeerd land zat. Pijnlijk was ook dat er véél van de winkels die er vroeger geweest zijn de deuren gesloten hebben. Van Antwerpen zoals ik het geweten heb schiet niets meer over. Hallo :oops: foutje sorry!!! |
Citaat:
Na mijn vorige schrijven ben ik even gaan wandelen. Ik kwam uiteindelijk aan de kanten van De Keyserlei terecht en wat je daar ziet dat kan uw ergste verbeelding/nachtmerrie noet eens aan. Ik dacht echt dat ik in een verkeerd land zat. Pijnlijk was ook dat er véél van de winkels die er vroeger geweest zijn de deuren gesloten hebben. Van Antwerpen zoals ik het geweten heb schiet niets meer over. p.s. Voetgangerstunnel ook even gedaan en die lag er enorm vuil bij. Opletten voor die met de snelle fietsen en steps ondanks je daar maar 5km/u mag rijden. :| |
Er is een specifiek subforum om zeikdraadjes over vreemdelingen in te posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er ook mensen die dit anders zien en de aaifactor van vreemdelingen hoog in het vaandel dragen. U mag het mij niet kwalijk nemen maar van zoals ik antwerpen vroeger gekend heb schiet niets maar dan ook niets meer over en ik ben zelfs van origine van het Kiel. :lol: |
Na Hongarije, Polen, Oostenrijk en Tsjechië dus ook Denemarken. Laat die vadsige EU-commissie haar tanden daar maar op stukbijten 8-)
|
Citaat:
|
Even terzijde: familie van The Weeknd?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be