![]() |
Veel te veel wielrennen op tv
Zou de VRT niet beter eens een apart digitaal kanaal maken, iets in de aard van Koers tv.
Bijna alle dagen vanaf 13.30u tot ... wielrennen :| Mij maak je nu toch niet wijs dat men hiermee zoveel kijkcijfers heeft. |
Citaat:
Misschien voor het wielrennen ook???? |
Citaat:
trouwens voetbal t zelfde, altijd maar dat gezeik met voor na en tussen beschouwingen. zet al dien troep op Debiel+ of zo het sportkanaal van de vrt. Als ze dan eens geen pre pre pre voorbeschouwing kunnen uitzenden hebben ze nog een collectie van 20 seizoenen kampioenen die ze ook kunnen uitzenden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het stoort mij ook dat op één het wielrennen wordt getoond. Er is uiteindelijk Sporza. Daarbij, tijdens de week is de actieve bevolking aan het werk en heeft geen tijd om naar de koers te kijken. Dat ze hun koers op Sporza uitzenden. één wordt verondersteld een zender te zijn voor een zeer breed publiek, niet om elke dag naar die koerszever te kijken, laat staan om naar de commentaar te moeten luisteren. Met alle respect voor de koersliefhebbers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Simpel, gooie uw tv buiten net zoals ik 7 jaar geleden. Probleem opgelost.
|
Citaat:
|
Eigenlijk moeten ze meer van die special olympics gasten op tv tonen. Die halen betere resultaten als als de rest bij elkaar.
|
Citaat:
Sporza moet een premium-kanaal worden. 15 eur per maand. |
Citaat:
|
ivm Wielrennen , kijken of kijken , er staat een knop op uw tv ....
Vroeger keer ik er naar , nu niet meer !! Citaat:
8-) :-o https://i.pinimg.com/originals/bc/0f...1311ff6060.jpg :lol: https://www.seniorennet.be/Pages/gra...4ffbf974c8.jpg :-D |
Citaat:
Ja, de fiets is een erg makkelijk en ecologisch vervoermiddel :Angry5: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ? Koers op TV in de namiddag ? Geef mij mijn commercials of testbeeld terug! :lol:
|
Tja, koers, dat is nu eenmaal op het niveau van de meeste Vlamingen hé. Bedenkelijk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be