![]() |
Rutten en Magnette: verplichte vaccinatie
Wat gaan de (tot op heden) weigeraars doen als dit erdoor komt?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...te-vaccinatie/ https://www.standaard.be/cnt/dmf20210827_93056507 |
Ik ben volledig gevaccineerd, is er een derde...etc, prik nodig? You're Welcome!
|
Citaat:
|
Ik heb in juni Corona gehad, ik zou niet weten waarom ik nog een vaccin moet hebben
|
"‘Ik ben niet tegen een debat over verplichte vaccinatie voor de hele bevolking. Wanneer een vijfde of zesde golf volgt na de vierde, wanneer nieuwe varianten blijven opduiken waardoor we dit virus maar niet kunnen uitroeien, dan blijft het niet langer houdbaar en wordt het een kwestie van volksgezondheid’, meent Magnette.
Daar zit toch al 2 denkfouten: 1. 100% vaccinatie zal nog altijd voor varianten zorgen en 2. het virus zal NOOIT uitgeroeid kunnen worden. En niemand dient Magnette en mateke van repliek. |
Citaat:
MET een vaccin kunt ge uw up to date maturatie terug achteruit draaien, en ten minste weer beschikbaar zijn om besmet te worden in november :-) |
Citaat:
OMDAT we dit virus niet kunnen uitroeien, zullen we een vijfde, en zesde, en ... golf hebben. |
Citaat:
Stel je dan ook de vraag of een jaarlijks seizoens griepvaccin nuttig is als je al eens de griep hebt gehad. Als er geen bezwaar is zou ik mij laten vaccineren. |
Citaat:
Ook griep of verkoudheden zijn helaas niet uit te roeien !! Een eventuele jaarlijkse coronaspuit ?? Voor mij geen probleem !! |
Citaat:
De vraag wordt nog enkel hoe je hiermee omgaat in een samenleving. En zo te lezen in recente artikels wordt het: trek uw conclusies. Ben je kwetsbaar, wel dan zit er niets anders op dan je te laten vaccineren. Voor een kwetsbare is er momenteel geen enkel alternatief, ook al zijn de huidige vaccins verouderd. |
Je ziet hoe van avermaet achteruit is gegaan.
|
Citaat:
En wat met kinderen en mensen die geen 80 jaar zijn? |
Citaat:
Citaat:
Ik heb gelukkig geen last van het vaccin , zelfs een positief effect , het viel mij vrij snel op , ik heb nu zelfs een betere toiletgang !! Zeldzaam , maar het moet niet altijd negatief nieuws zijn !! |
Citaat:
|
Ik wens iedereen die het vaccin opzettelijk (dus niet om medische redenen) geweigerd heeft een zeer zware vorm van covid19 toe, liefst met 6 maanden coma.
|
Citaat:
En waarom? |
Citaat:
|
Men blijft maar nieuwe vaccins ontwikkelen daar het virus met de regelmaat van de klok even gaat muteren.
Mensen die zich niet willen laten vaccineren, ik denk dat die zich in véél gevallen de vraag stellen: werken die vaccinaties wel als men er bijna 3 moet gaan opspuiten. (binnenkort 4 zeker?) Zij die de boel willen opdrijven om de één of andere reden Rutten & Magnette, wie waren dat ook alweer die twee???? p.s. Veel 'ambiance' om het volgende even door te lezen ... :| De PCR-test is een GIGANTISCHE TESTFRAUDE, aangewakkerd door linkse corrupte regeringen en de media |
Ik zou dan beginnen procederen, alles op de lange baan schuiven. Er zijn mensen die om medische reden geen vaccin kunnen krijgen en bij mij is dat dan ook zo. :-)
Als ze mij het toch lappen, zet ik mij op invaliditeit. |
Mr Magnette kan inderdaad eens proberen in Wallonie een verplichting te implementeren.......:twisted:
Over trut Rutten hoeven we het verder niet te hebben.... Ondertussen is het zaak de vaccinatiecampagne "af te ronden" met wie wel nog wil,nog deze maand hé.......al is het maar omdat de werking van de vaccins nog deze maand bij steeds grotere groepen mensen (waaronder ondergetekende) nu snel zal afnemen......Fundamenteel is het nut zo ongeveer voorbij en ik hoor niks van een verbeterde versie....... Dat "boosten" bij grote bevolkingsgroepen lijkt me gevaarlijk ,dat is het geven van een "commandotraining" aan virussen terwijl het misschien in ons aller belang is dat enkel "bekende" varianten ,zoals de Delta,dominant blijven zolang ze blijven.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be