![]() |
leven zonder zorg
Na meer dan een jaar gegijzeld te zijn geweest 'om onze ziekenhuizen overeind te houden' ...
Nu de discussie binnen de politiek woedt of we niet-gevaccineerden nog wel de nodige zorgen zullen geven ... Houd ik de eer aan mezelf. Ik wens niet langer enig beroep te doen op de zorgstaat. Zorg is per slot van rekening een luxeproduct en luxe kan je afzweren. Uit ondervinding weet ik wel dat de meeste dingen vanzelf overgaan als je ze niet laat behandelen. Zelfs gebroken dingen genezen weer. En zo er mij een verschrikkelijk noodlot ten beurt valt, zal ik mijn laatste krachten graag aanwenden voor een grootse en bevrijdende daad. Vraagstelling in dit toppic : wensen jullie in de toekomst nog een beroep te doen op hun zorginstellingen? |
het is veelal platte commerce
gelukkig zijn er goei pijnstillers |
Citaat:
|
Citaat:
eens kijken hole lag het duurt voor je terug hier bent als jij of uw gezin ziek worden een muggetje malaria en binnen de 48u staat ge terug in zaventem |
Citaat:
|
Citaat:
maar wilt ge hier de gezondheidszorg afschaffen en compleet aan het individu overlaten is naar de 3e wereld reizen een optie om dat aan den lijve te ondervinden. 3/4e vd wereldbevolking heeft geen gezondheidszorg in zijn land. dus krijgt houzee zijn kleine malaria daar, ergens in de savanne, staat hij 1 dag later terug hier om te genieten van iets dat hij wil afschaffen |
Citaat:
Niet-gevaccineerden geen zorgen meer geven: nooit iets van gehoord dat "dit woedt binnen de politieke discussie". Met wiens kloten zijt gij aan het spelen zeg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Betalen we er misschien niet zelf, driedubbel en duur genoeg voor???? De politiek hoort niet te leuteren welke zieke mens nog het mensenRECHT van verzorging zou mogen krijgen onder het valse voorwendsel van overbelasting van de zorgsector waarvan de politiek zelf de schuldige is door besparingswoede! De overheid heeft de PLICHT om te zorgen dat ieder ziek mens betaalbare, medische zorg krijgt, daarvoor betalen wij BELASTINGEN, SZ, ziekenfondsen, hospitalisatieverzekeringen!! Gevaccineerd of niet heeft er helemaal niks mee te maken! Medische zorg is al helemaal geen luxe, dat is een RECHT (en wereldwijd zelfs een ménsenrecht!) waarvoor betaald wordt! |
Tincturen.
Verdoven is makkelijk, genezen wat minder :) |
Wat heeft dit uiteindelijk met covid te maken ?
|
Citaat:
Zorg ontzeggen aan bepaalde groepen is een nazistische praktijk. Ik vraag mij af of Houzee zelf gelooft in wat ze (hij) verkondigt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders gezegd: Als Marc Dutroux een operatie nodig heeft, gaat die er 1 krijgen. |
Citaat:
de opperracist in actie? geen verwijt og beschuldiging , gewoon een oprechte vraag :) |
Citaat:
Al die klaagzangen over miserie. In het rijk der leven, sterven miserie soorten uit. Hier, is het net omgekeerd. Dat rijmt toch totaal niet? Een zo sterk contrast, tussen wat wordt beweerd, en wat de realiteit toont, is dat niet die ordinaire grote leugen strategie? Het lijkt me net omgekeerd te zijn. Wat las ik ooit in een krant? Decennia terug, een artikel over een Waal. Een immigrant, vader van X-tig kinderen. Als illustratie werd in het artikel zijn kindergeld vermeld, dat dik boven het gemiddelde loon lag. Kindergeld, komende van mensen met... minder kinderen. "Ontwikkelingshulp" in eigen land. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be