![]() |
Verdient Lukaku een standbeeld ?
100 interlands, en weer pats boem goal
=> verdient Lukaku een standbeeld ? Vincent Kompany heeft er al één in Manchester En ééntje dat groter is dan dat van Kompany Ik ijver voor een beeld met Lukaku, met grotere ballen dan het atomium ![]() ![]() (en ook wel, is dat beeld van Kompany niet erg lelijk ?) Koningin Mathilde steunt ondertussen de campagne om een standbeeld op te richten voor Divock Origi door zilverpapier te verzamelen. |
Een standbeeld voor een tegen een bal trappende neger....hoe laag kan men als maatschappij vallen. :?
|
Ziekelijke idolatrie.
|
Het kan me niet schelen, maar zeker niet op mijn kosten.
Dat geldt zo voor Lukaku, maar ook voor iedere mede-forummer, en zelfs voor iedere mede-Vlaming. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar of Max Verstappen zoals andere Nederlanders braafjes zijn belastingen betaalt in Nederland zou me sterk verbazen.....Volgens mij kan Nederland de pot op voor die mensen en hun bende:| Of Lukaku al 1 eurocent belastingen heeft betaald in zijn geliefkoosde rode duivelend land betwijfel ik evenzeer. De meeste van die sjarels verdienen in plaats van een standbeeld eerder een gevangenisstraf. Dit geldt evenzeer voor Rocksterren en nog meer van die mensen die weigeren om bij te dragen aan het land waar ze zogezegd alles aan hebben te danken. |
Citaat:
|
Lukaku, zou een beeld kunnen krijgen, zodra hij Belgie een prijs bezorgd. Hetzelfde geldt voor Nederlandse voetballers voor Nederland, de laatste die dichtbij was, was Arjen Robben...
|
Citaat:
Die kwiet betaalt volgens mij geen cent belastingen. En als Max is gedomicilieerd in Monaco is dat om dezelfde reden. Veel belastingen zal NL niet mogen ontvangen van deze ''vaderlandslievende'' wortel. Die belasting wordt wel betaalt door Miep en Jopie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo werd in Anderlecht een basket pleintje vernoemd naar een man die vluchtte voor de politie en dus duidelijk iets te verbergen had. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be