Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Verdient Lukaku een standbeeld ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260785)

koe de poing 6 september 2021 00:04

Verdient Lukaku een standbeeld ?

100 interlands, en weer pats boem goal
=> verdient Lukaku een standbeeld ?

Vincent Kompany heeft er al één in Manchester
En ééntje dat groter is dan dat van Kompany

Ik ijver voor een beeld met Lukaku, met grotere ballen dan het atomium

(en ook wel, is dat beeld van Kompany niet erg lelijk ?)

Koningin Mathilde steunt ondertussen de campagne om een standbeeld op te richten voor Divock Origi door zilverpapier te verzamelen.

Skobelev 6 september 2021 08:45

Een standbeeld voor een tegen een bal trappende neger....hoe laag kan men als maatschappij vallen. :?

Zipper 6 september 2021 09:19

Ziekelijke idolatrie.

De schoofzak 6 september 2021 09:22

Het kan me niet schelen, maar zeker niet op mijn kosten.
Dat geldt zo voor Lukaku, maar ook voor iedere mede-forummer, en zelfs voor iedere mede-Vlaming.

Dadeemelee 6 september 2021 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9766943)
100 interlands, en weer pats boem goal
=> verdient Lukaku een standbeeld ?

Vincent Kompany heeft er al één in Manchester
En ééntje dat groter is dan dat van Kompany

Ik ijver voor een beeld met Lukaku, met grotere ballen dan het atomium

….

….

(en ook wel, is dat beeld van Kompany niet erg lelijk ?)

Koningin Mathilde steunt ondertussen de campagne om een standbeeld op te richten voor Divock Origi door zilverpapier te verzamelen.

Moest hij in Italië gebleven zijn had hij er daar wel eentje gekregen. Wij Belgen zijn daar veel te nuchter voor. Deze weekend stond er in HLN een artikel over waarom Max Verstappen (of beter gezgd zijn management) koos voor de Nederlandse nationaliteit. Omdat ze daar veel sportgekker zijn uiteraard en dat brengt veel meer op aan sponsors en merchandising.

fred vanhove 6 september 2021 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9767059)
Moest hij in Italië gebleven zijn had hij er daar wel eentje gekregen. Wij Belgen zijn daar veel te nuchter voor. Deze weekend stond er in HLN een artikel over waarom Max Verstappen (of beter gezgd zijn management) koos voor de Nederlandse nationaliteit. Omdat ze daar veel sportgekker zijn uiteraard en dat brengt veel meer op aan sponsors en merchandising.

Uw nationaliteit mogen kiezen is handig en plezant:roll:
Maar of Max Verstappen zoals andere Nederlanders braafjes
zijn belastingen betaalt in Nederland zou me sterk verbazen.....Volgens mij kan Nederland de pot op voor die mensen en hun bende:|

Of Lukaku al 1 eurocent belastingen heeft betaald in zijn geliefkoosde rode duivelend land betwijfel ik evenzeer.
De meeste van die sjarels verdienen in plaats van een standbeeld eerder een gevangenisstraf. Dit geldt evenzeer voor Rocksterren en nog meer van die mensen die weigeren om bij te dragen aan het land waar ze zogezegd alles aan hebben te danken.

Dadeemelee 6 september 2021 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9767112)
Uw nationaliteit mogen kiezen is handig en plezant:roll:
Maar of Max Verstappen zoals andere Nederlanders braafjes
zijn belastingen betaalt in Nederland zou me sterk verbazen.....Volgens mij kan Nederland de pot op voor die mensen en hun bende:|

Of Lukaku al 1 eurocent belastingen heeft betaald in zijn geliefkoosde rode duivelend land betwijfel ik evenzeer.
De meeste van die sjarels verdienen in plaats van een standbeeld eerder een gevangenisstraf.

Lukaku ‘werkt’ vanaf zijn 17 of zo in het buitenland en betaalt zijn belastingen daar. Max is gedomicileerd in Monaco dacht ik.

Adam Smith 6 september 2021 20:49

Lukaku, zou een beeld kunnen krijgen, zodra hij Belgie een prijs bezorgd. Hetzelfde geldt voor Nederlandse voetballers voor Nederland, de laatste die dichtbij was, was Arjen Robben...

fred vanhove 6 september 2021 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9767120)
Lukaku ‘werkt’ vanaf zijn 17 of zo in het buitenland en betaalt zijn belastingen daar. Max is gedomicileerd in Monaco dacht ik.

Echt ? Ik dat dat die een nepfirma met postbusadres had in Luxemburg en nog paar andere voordelige paradijzen. Kortom allerhande constructies die iedere euro belasting netjes kunnen omzeilen.
Die kwiet betaalt volgens mij geen cent belastingen.
En als Max is gedomicilieerd in Monaco is dat om dezelfde reden. Veel belastingen zal NL niet mogen ontvangen van deze ''vaderlandslievende'' wortel. Die belasting wordt wel betaalt door Miep en Jopie.

Dadeemelee 6 september 2021 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9767539)
Echt ? Ik dat dat die een nepfirma met postbusadres had in Luxemburg en nog paar andere voordelige paradijzen. Kortom allerhande constructies die iedere euro belasting netjes kunnen omzeilen.
Die kwiet betaalt volgens mij geen cent belastingen.
En als Max is gedomicilieerd in Monaco is dat om dezelfde reden. Veel belastingen zal NL niet mogen ontvangen van deze vaderlandslievende wortel.

Pas op Fred. Straks noemen de ‘rechtsen’ hier je een communist. ;-)

daiwa 6 september 2021 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9767044)
Ziekelijke idolatrie.

Inderdaad !!

daiwa 6 september 2021 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9767031)
Een standbeeld voor een tegen een bal trappende neger....hoe laag kan men als maatschappij vallen. :?

Het kan altijd nog lager.

Zo werd in Anderlecht een basket pleintje vernoemd naar een man die vluchtte voor de politie en dus duidelijk iets te verbergen had.

Citaat:

Basketbalplein in Anderlecht vernoemd naar overleden Mehdi (17)
https://www.hln.be/brussel/basketbal....google.com%2F

Skobelev 7 september 2021 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9767554)
Het kan altijd nog lager.

Zo werd in Anderlecht een basket pleintje vernoemd naar een man die vluchtte voor de politie en dus duidelijk iets te verbergen had.

Tja, Brussel....dat is buiten categorie. :?

Rahowa 7 september 2021 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9767031)

:lol:

Vette Pois(s)on 7 september 2021 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9767798)
:lol:

hier knielen ze voor

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be