Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Worden muggenbeten erger naarmate je ouder wordt? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260799)

IJsboer 7 september 2021 11:55

Worden muggenbeten erger naarmate je ouder wordt?

Tegenwoordig als een mug steekt is dat een dikke kanjer van een bult. Ik heb het gevoel dat als kind (de jaren 90) die minder erg waren. Tegenwoordig zijn dat van die dikke bulten gevuld met etter en ze jeuken verschrikkelijk. En als kind kon je zo een citroenachtig product op je armen smeren. Als volwassene heb ik het gevoel dat dat niet meer werkt.

Gek he?

Skobelev 7 september 2021 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9767799)
Tegenwoordig als een mug steekt is dat een dikke kanjer van een bult. Ik heb het gevoel dat als kind (de jaren 90) die minder erg waren. Tegenwoordig zijn dat van die dikke bulten gevuld met etter en ze jeuken verschrikkelijk. En als kind kon je zo een citroenachtig product op je armen smeren. Als volwassene heb ik het gevoel dat dat niet meer werkt.

Gek he?

Misschien is dat zoals met roundup. De brol die je vandaag nog kan kopen werkt maar een kwart meer dan vroeger, met dank aan Europa.

fox 7 september 2021 13:14

Citaat:

Gek he?

Ik heb ook dat gevoel. Vroeger had ik daar allemaal geen last van. Nu jeuken die dingen verschrikkelijk en lijkt het alsof ze een eeuwigheid blijven zitten. Ik heb nochtans niet het idee dat er nu meer muggen zijn dan pakweg 20 jaar geleden...

Dadeemelee 7 september 2021 13:34

Onlangs gelezen van een ‘nieuwe’ mug die gevaarlijker zou zijn.

Vette Pois(s)on 7 september 2021 13:37

kan te maken hebben met dat vaccin

een magnetische reactie ofzo

CUFI 7 september 2021 13:51

Google: Bill Gates mosquito project

Skobelev 7 september 2021 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9767858)
Onlangs gelezen van een ‘nieuwe’ mug die gevaarlijker zou zijn.

Straks krijgen we allemaal "blauwtong" ...zeker als de Chinezen het in de mot, sorry mug, krijgen.

CUFI 7 september 2021 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9767863)
kan te maken hebben met dat vaccin

een magnetische reactie ofzo

Die muggen zuigen die nanochips van gevaccineerden op en kunnen nu ongevaccineerden chippen. De horror.

Indomitable 7 september 2021 16:16

Waarschijnlijk on-gexorciseerde muggen.

Dadeemelee 7 september 2021 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9767881)
Straks krijgen we allemaal "blauwtong" ...zeker als de Chinezen het in de mot, sorry mug, krijgen.

De tijgermug.

Henri1 7 september 2021 22:05

Citaat:

Gek he?

Dat zijn Coronamuggen. Zeg dat ik het gezegd heb!

kojak 7 september 2021 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9767885)
Die muggen zuigen die nanochips van gevaccineerden op en kunnen nu ongevaccineerden chippen. De horror.

:thumbsup: :lol:

IJsboer 7 september 2021 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9767885)

Foei Mambo, zomaar CUFI zijn login stelen!

Universalia 8 september 2021 08:50

Ik hen géén last van muggen daar het de vrouwtjesmuggen zijn die de bloedzuigers zijn dacht ik.

Waar zou je dat kunnen met vergelijken? :roll:

CUFI 8 september 2021 09:14

We zouden er eigenlijk niet mee mogen lachen.
Mensen die machtiger dan vele overheden tegaarne zijn, klooien al decennia met genetica. Laten genetisch aangepaste muggen los, verspreiden virussen, verkopen dan vaccins, zetten politiek aan om tot meer stamcellen te komen. Ik vind dat wij als goede burgers beter op onze menselijke natuur dienen te waken omdat ze reeds veel te ver zijn gegaan.

Als ik even van die mug een olifant mag maken, dank u.

Universalia 8 september 2021 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9768334)
We zouden er eigenlijk niet mee mogen lachen.
Mensen die machtiger dan vele overheden tegaarne zijn, klooien al decennia met genetica. Laten genetisch aangepaste muggen los, verspreiden virussen, verkopen dan vaccins, zetten politiek aan om tot meer stamcellen te komen. Ik vind dat wij als goede burgers beter op onze menselijke natuur dienen te waken omdat ze reeds veel te ver zijn gegaan.

Als ik even van die mug een olifant mag maken, dank u.

Piep zei de muis in het voorhuis? :-D

Ok, dat was muggeziften van mijnentwege ... :oops:

Rudy 8 september 2021 13:20

Ik heb geen last van muggenbeten.
Het enige waar ik last van heb is als ze 's nachts rond mijn oren hangen en het lawaai maken van een straaljager.

Universalia 8 september 2021 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9768482)
Ik heb geen last van muggenbeten.
Het enige waar ik last van heb is als ze 's nachts rond mijn oren hangen en het lawaai maken van een straaljager.

Laagfrequent geluid?

Ok, ver gezocht. :lol:

kelt 8 september 2021 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9768025)
De tijgermug.

Dat zijn zo van die bezige mugjes,overal een cent meesleuren zeg.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be