![]() |
Ivermectine veroorzaakt mogelijk steriliteit.
Naast diarree en andere mindere kwaaltjes lijkt ivermectine nu ook de kwaliteit van sperma aan te tasten. Noteer dat de studie uitgevoerd is op patienten die de normale menselijke dosis kregen, niet de paardendosis.
https://www.scholarsresearchlibrary....s-patients.pdf Citaat:
|
Citaat:
:lol: Ge doet een ivermectine-mambooke ? Straks ga je zeggen dat mensen die ivermectine slikken, metalen lepels aantrekken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Verdorie, ik druppel de kippen af en toe eens wat Ivermectine in hun nek, vandaar dat die ene al met metaal rond haar nek loopt. 8O
Bijlage 114860 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meer dan 7,7 miljard dolen er hier al rond
er mag gerust ivermectine in het drinkwater gedaan worden |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.nature.com/articles/nature.2015.18507 Citaat:
Zoals ik elders aangaf, we zien allemaal dat de negerkes nu onvruchtbaar zijn geworden he ! Maar uw door angst geinspireerde haat is zo blind dat zelfs zo een evidente idiotie aan U voorbij gaat he. |
Citaat:
Dat helpt met de onzin. |
Citaat:
Maar dat wordt pas duidelijk als die onvruchtbaar gemaakte meisjes kinderen willen en dan gaat het niet...en dat duurt een paar jaar, hé patrick? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een slecht opgezette studie (geen controlegroep; kleine populatie) van 10 jaar geleden
Maar dan wel de durf hebben om af te geven op de "slecht opgezette ivermectine-coronastudies" blaas |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die mensen geen schandaal horen roepen destijds, over hoe schandalig waanzinnig Merck bezig was met mensen die gevaarlijke pillen uit te delen ; en ik heb nog minder gehoord hoe zwaar geschandaliseerd ze waren dat daar zelfs voor zo een gevaarlijke kwakzalverij, Nobelprijzen werden uitgedeeld. Meer nog, dat waren meestal mensen die niet kwamen lachen met die achterlijke negers die zomaar pillen namen waar ze zich mee vergiftigden en waar ze onvruchtbaar zouden mee worden. |
Ik vraag mij nu eigenlijk af wie de domsten hier zijn. Diegenen die de overduidelijke leugens van de threadstarter geloven, of diegenen die blijven ingaan op zijn getrol alsof hij het serieus zou menen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be